Baby udstyr, forretninger hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Millebille skriver:

Så det vil faktisk sige at jeg har lidt travlt med at finde mig en barnevogn. Jeg har 13 uger til termin.

Okay, så småting kan jeg sagtens gå i gang med. Jeg mangler stort set alt. For havde håbet på at jeg kunne nå at få en større lejlighed, så mange af tingene har jeg jo ikke rigtigt plads til, desværre. Men mon ikke jeg finder på noget.  Jeg glæder mig i hvert fald til at kunne købe en masse. 

Jeg vil rigtigt gerne have en Basson Grande soft, er bare kommet i tvivl om hvilket design.

Jaa , du har måske det jeg vil sige en lille smule travlt , det sidste jeg har hørt er at der er ca. 8 ugers leveringstid , men ta du et smut ud og kig mandag og bestem dig i løbet af ugen for en , du skal ligge et depositum på 25% af prisen når du bestiller den , resten skal du først betale når den bliver hentet , så hvis den er på tilbud i januar , kan du jo bare gå ned og betale resten der , og lade den stå i butikken , de opbevare den for dig til du har født hvis du ønsker det

Ja jeg synes bare su skal tage ud og kigge nu og finde nogen af tingene allerede , som jeg siger mange ting kan du sagtens finde til rimelige priser .

Vi selv havde håbet på en større lejlighed inden fødsel , men sådan bliver det desværre ikk .

Vi har kun 50 kvm , så her bliver lidt trængt i starten , men ejg synes nu det går meget godt med at opbevare tingene selvom pladsen er lidt træng .

Man kan sige nogen af de ting man kan købe til baby det er jo luksus ting ikk noget du abselout behøver . men som man kan invistere i senere hvis man får mere plads , vi har feks ingen kravlegård fordi vi ikk har plads , vi har os valgt at spare baby alarmer væk lige pt . da vi ikk mener vi bahøver dem når vi ikk har mere plads .

Så tænk dig/jer om , hvad i bare ikk kan undvære så som en barnevogn , puslehynde , seng/vugge , dyner sengetøj , tøj cremer/olier , autostol hvis i har bil . insektnet/regnslag . stofbleer , alm bleer , amme bh , en madres til seng/vugge .

Sådan nogen ting som du bare skal bruge . du er velkommen til at spøger mit til råds hvis det er du er i tvivl om noget , kan altid give min syns vinkel af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Maja_4000

Pernille08 skriver:

Jeg har hørt fra en del jeg kender og os læst her inde , at hvis man køber en "samlepakke" vil jeg nok kalde den . men hvor du køber alt på engang næsten så får  du rabat i kærebørn .

Vi har i hvertfald ikk fået det mindste rabat i babysam , selvom vi har købt alle de stor og dyre ting der .

men udover det giver jeg dig helt ret i at kærebørn er omkrin 50 kr dyre med deres ting end babysam

Da vi købte barnevogn og en del andet i Babysam , fik vi 5% på det hele .. Selvom næsten det hele var på tilbud i forvejen (bortset fra vognen) .. Så dét synes jeg faktisk var rimelig god "kundeservice" :b

Anmeld

27. november 2010

Maja_4000

Millebille skriver:

Super, tak for hjælpen.

Jeg har selv set på et puslebord fra ikea. Synes det var så sødt.

Jeg synes faktisk det er sværrest og finde et sted at købe barnevogn. (vil jo helst gerne finde det billigeste sted) Jeg vil rigtigt gerne have en Basson Grande soft, har bare ikke fundet det sted der bedst kan betale sig, endnu.

Vi har købt en Odder , så der var jo ikke så mange valgmuligheder .. Men de fleste steder giver rabat hvis man køber meget på en gang (:

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Maja_4000 skriver:

Da vi købte barnevogn og en del andet i Babysam , fik vi 5% på det hele .. Selvom næsten det hele var på tilbud i forvejen (bortset fra vognen) .. Så dét synes jeg faktisk var rimelig god "kundeservice" :b

Okay , hold da op - ja vi har så desværre ikk fået det mindste , så var lidt derfor jeg nævnte kærebørn

- Jeg kunne da godt have brugt at få bare 5% , man ligger alligevel en hel del penge .

Anmeld

27. november 2010

Maja_4000

Pernille08 skriver:

Okay , hold da op - ja vi har så desværre ikk fået det mindste , så var lidt derfor jeg nævnte kærebørn

- Jeg kunne da godt have brugt at få bare 5% , man ligger alligevel en hel del penge .

Vi købte så også for over 10.000 på en gang .. Måske de har en eller anden grænse .. Kender ikke lige systemet

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Maja_4000 skriver:

Vi købte så også for over 10.000 på en gang .. Måske de har en eller anden grænse .. Kender ikke lige systemet

Jaa , det kunne meget vel tænkes

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Tusind tak.

Synes bare tit at tingene i babysam er dyre.

I babysam købte jeg en startpakke for 3999 kr. Der fik jeg:

Babyseng, puslebord, barnevogn, lift, pusletaske, badekar, vaskefad, fluenet, regnslag og meget andet.

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Du kan også få en gratis startpakke fra babysam, der får du blespand og en masse cremer.

I matas har de også en gratis startpakke hvis du bliver medlem af matas babyklub, der er også masser af cremer osv.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Pernille08 skriver:

Jaa , du har måske det jeg vil sige en lille smule travlt , det sidste jeg har hørt er at der er ca. 8 ugers leveringstid , men ta du et smut ud og kig mandag og bestem dig i løbet af ugen for en , du skal ligge et depositum på 25% af prisen når du bestiller den , resten skal du først betale når den bliver hentet , så hvis den er på tilbud i januar , kan du jo bare gå ned og betale resten der , og lade den stå i butikken , de opbevare den for dig til du har født hvis du ønsker det

Ja jeg synes bare su skal tage ud og kigge nu og finde nogen af tingene allerede , som jeg siger mange ting kan du sagtens finde til rimelige priser .

Vi selv havde håbet på en større lejlighed inden fødsel , men sådan bliver det desværre ikk .

Vi har kun 50 kvm , så her bliver lidt trængt i starten , men ejg synes nu det går meget godt med at opbevare tingene selvom pladsen er lidt træng .

Man kan sige nogen af de ting man kan købe til baby det er jo luksus ting ikk noget du abselout behøver . men som man kan invistere i senere hvis man får mere plads , vi har feks ingen kravlegård fordi vi ikk har plads , vi har os valgt at spare baby alarmer væk lige pt . da vi ikk mener vi bahøver dem når vi ikk har mere plads .

Så tænk dig/jer om , hvad i bare ikk kan undvære så som en barnevogn , puslehynde , seng/vugge , dyner sengetøj , tøj cremer/olier , autostol hvis i har bil . insektnet/regnslag . stofbleer , alm bleer , amme bh , en madres til seng/vugge .

Sådan nogen ting som du bare skal bruge . du er velkommen til at spøger mit til råds hvis det er du er i tvivl om noget , kan altid give min syns vinkel af det

Ja, jeg må ud på mandag og se på barnevogn. Det er jo bare super, at den kan blive stående i butikken indtil terminen. Jeg kan gose se at jeg egentligt ikke ved så meget. hehe .. Men det er i hvert fald super med en masse gode råd! Jeg må lidt igang, og ønske mig en masse til jul også.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Maja_4000 skriver:

Vi har købt en Odder , så der var jo ikke så mange valgmuligheder .. Men de fleste steder giver rabat hvis man køber meget på en gang (:

Okay, jeg må også bare se at komme afsted.

Det er bare svært at hive manden med sig. Og ville nu gerne have han tog lidt del i det også. (selvom han nok er lidt ligeglad )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.