Millebille skriver:
Så det vil faktisk sige at jeg har lidt travlt med at finde mig en barnevogn.
Jeg har 13 uger til termin.
Okay, så småting kan jeg sagtens gå i gang med. Jeg mangler stort set alt.
For havde håbet på at jeg kunne nå at få en større lejlighed, så mange af tingene har jeg jo ikke rigtigt plads til, desværre. Men mon ikke jeg finder på noget.
Jeg glæder mig i hvert fald til at kunne købe en masse.
Jeg vil rigtigt gerne have en Basson Grande soft, er bare kommet i tvivl om hvilket design. 
Jaa , du har måske det jeg vil sige en lille smule travlt , det sidste jeg har hørt er at der er ca. 8 ugers leveringstid , men ta du et smut ud og kig mandag og bestem dig i løbet af ugen for en , du skal ligge et depositum på 25% af prisen når du bestiller den , resten skal du først betale når den bliver hentet , så hvis den er på tilbud i januar , kan du jo bare gå ned og betale resten der , og lade den stå i butikken , de opbevare den for dig til du har født hvis du ønsker det 
Ja jeg synes bare su skal tage ud og kigge nu og finde nogen af tingene allerede , som jeg siger mange ting kan du sagtens finde til rimelige priser .
Vi selv havde håbet på en større lejlighed inden fødsel , men sådan bliver det desværre ikk .
Vi har kun 50 kvm , så her bliver lidt trængt i starten , men ejg synes nu det går meget godt med at opbevare tingene selvom pladsen er lidt træng .
Man kan sige nogen af de ting man kan købe til baby det er jo luksus ting ikk noget du abselout behøver . men som man kan invistere i senere hvis man får mere plads , vi har feks ingen kravlegård fordi vi ikk har plads , vi har os valgt at spare baby alarmer væk lige pt . da vi ikk mener vi bahøver dem når vi ikk har mere plads .
Så tænk dig/jer om , hvad i bare ikk kan undvære så som en barnevogn , puslehynde , seng/vugge , dyner sengetøj , tøj cremer/olier , autostol hvis i har bil . insektnet/regnslag . stofbleer , alm bleer , amme bh , en madres til seng/vugge .
Sådan nogen ting som du bare skal bruge . du er velkommen til at spøger mit til råds hvis det er du er i tvivl om noget , kan altid give min syns vinkel af det