Baby udstyr, forretninger hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.422 visninger
55 svar
0 synes godt om
27. november 2010

MF<3

Hej alle sammen.

Håber i nyder det hyggelige snevejr.

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet, og synes det er meget få børne udstyrs-forretninger jeg finder? Er der nogen som kender nogle gode forretninger her på sjælland?

I må meget gerne sende navnet på butikken, og adressen. På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Millebille skriver:

Hej alle sammen.

Håber i nyder det hyggelige snevejr.

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet, og synes det er meget få børne udstyrs-forretninger jeg finder? Er der nogen som kender nogle gode forretninger her på sjælland?

I må meget gerne sende navnet på butikken, og adressen. På forhånd tak!

Jeg vil da varmt anbefale babysam og kærebørn , det er dem vi har brugt til de store ting . små tingene har vi købt rundt omkrin .

Ikea , bilka , føtes , tøj og sko , h og m , name it , matas .

Knus

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Pernille08 skriver:

Jeg vil da varmt anbefale babysam og kærebørn , det er dem vi har brugt til de store ting . små tingene har vi købt rundt omkrin .

Ikea , bilka , føtes , tøj og sko , h og m , name it , matas .

Knus

Tusind tak.

Synes bare tit at tingene i babysam er dyre.

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Millebille skriver:

Tusind tak.

Synes bare tit at tingene i babysam er dyre.

Jaa , det vil jeg gerne give dig ret i .

Vi har købt vores

Barnevogn

Puslebord

Seng

Madres seng

regnslag

puslehynde/ammepude/senge himmel

Regnslag

Sengerend

i babysam

stofbleer

Autostol har vi købt privat men helt ny rømer

badekar ikea 49 kr

hovede halefad bilka

tøj i h og m og name it en smule fra magasing

dyner fra jysk

sengetøj fra jysk og kærebørn

lagner til vugge/seng/barnevogn fra jysk

legetøj fra toys"R"us .

olier/creamer osv fra matas til halv pris

bleer fra rema1000

puha , kan ik lige komme i tanke om mere lige nu .

Nu ved jeg ikk lige hvornår du har termin , men vil sige køb en del af det på januar udsalg .

Og lad vær at købe hovedehale fad og badekar tøj evt puslehynde i baby butikker . det er rigtig dyrt der . det er bare et tip , jeg har luret meget rundt omkring først .

Nogen ting vidste jeg dog jeg bare måtte eje og dem har jeg så os måtte betale for siden hen .

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Pernille08 skriver:

Jaa , det vil jeg gerne give dig ret i .

Vi har købt vores

Barnevogn

Puslebord

Seng

Madres seng

regnslag

puslehynde/ammepude/senge himmel

Regnslag

Sengerend

i babysam

stofbleer

Autostol har vi købt privat men helt ny rømer

badekar ikea 49 kr

hovede halefad bilka

tøj i h og m og name it en smule fra magasing

dyner fra jysk

sengetøj fra jysk og kærebørn

lagner til vugge/seng/barnevogn fra jysk

legetøj fra toys"R"us .

olier/creamer osv fra matas til halv pris

bleer fra rema1000

puha , kan ik lige komme i tanke om mere lige nu .

Nu ved jeg ikk lige hvornår du har termin , men vil sige køb en del af det på januar udsalg .

Og lad vær at købe hovedehale fad og badekar tøj evt puslehynde i baby butikker . det er rigtig dyrt der . det er bare et tip , jeg har luret meget rundt omkring først .

Nogen ting vidste jeg dog jeg bare måtte eje og dem har jeg så os måtte betale for siden hen .

Puha, for en lang liste.

Det er ikke så lidt man skal købe. Jeg har termin 26 februar, så kan sagtens vente med mange af tingene. Det er jo bare så hyggeligt at småkøbe.

Jeg skal også købe en barnevogn, tror du der kommer tilbud på dem til januar også?

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Millebille skriver:

Puha, for en lang liste.

Det er ikke så lidt man skal købe. Jeg har termin 26 februar, så kan sagtens vente med mange af tingene. Det er jo bare så hyggeligt at småkøbe.

Jeg skal også købe en barnevogn, tror du der kommer tilbud på dem til januar også?

Heeh , ja den er rigtig lang og jeg ahr flere ting endnu

jeg blev selv overrasket over hvor meget man egentlig behøver når det kommer til stykket , derfor har jeg os købt med omtanke synes jeg , altså alt det som findes andre steder end babysam , er købt der , fordi det er billigere , de små ting kan du jo sagtens små købe af allerede , det gjorder jeg os .

Ja jeg er næste sikker på der kommer tilbud på nogen af barnevognene i januar , mit råd er at du lige smutter forbi en butik og idvælger dig en og høre hvor lang leveringstid der er på den , da jeg bestilte min der rådet de mig til at gøre det 4 måneder altså 16 uger før forventet fødsel . - jeg ved babysam ahr lidt kortere leveringstid på dem end kærebørn .

hvad for en havde du i tankerne du gerne ville have ??

Anmeld

27. november 2010

Maja_4000

Vi har brugt babysam og ikea .. Det eneste vi har fra Kære Børn er et badekar :b Jeg synes Kære Børn er dyrere med en del ting nemlig

Men i Babysam har vi købt ting som barnevogn , madras til den , regneslag , insektnet (sådan en pakke med tilbehør) , puslepude , ammepude , sengehimmel , sengerand og nogle andre ting :b Synes i hvert fald vi har været der 100 gange ..
Puslebord købte vi i Ikea .. En reol som så kan bruges som "almindelig" reol senere .. Tremmeseng har vi ikke købt .. Mine forældre havde gemt den som jeg selv lå i nemlig (:
Cremer osv. har vi købt i matas og føtex .. De har tit 25 eller 50% på alle babyting ..

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Maja_4000 skriver:

Vi har brugt babysam og ikea .. Det eneste vi har fra Kære Børn er et badekar :b Jeg synes Kære Børn er dyrere med en del ting nemlig

Men i Babysam har vi købt ting som barnevogn , madras til den , regneslag , insektnet (sådan en pakke med tilbehør) , puslepude , ammepude , sengehimmel , sengerand og nogle andre ting :b Synes i hvert fald vi har været der 100 gange ..
Puslebord købte vi i Ikea .. En reol som så kan bruges som "almindelig" reol senere .. Tremmeseng har vi ikke købt .. Mine forældre havde gemt den som jeg selv lå i nemlig (:
Cremer osv. har vi købt i matas og føtex .. De har tit 25 eller 50% på alle babyting ..

Jeg har hørt fra en del jeg kender og os læst her inde , at hvis man køber en "samlepakke" vil jeg nok kalde den . men hvor du køber alt på engang næsten så får  du rabat i kærebørn .

Vi har i hvertfald ikk fået det mindste rabat i babysam , selvom vi har købt alle de stor og dyre ting der .

men udover det giver jeg dig helt ret i at kærebørn er omkrin 50 kr dyre med deres ting end babysam

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Pernille08 skriver:

Heeh , ja den er rigtig lang og jeg ahr flere ting endnu

jeg blev selv overrasket over hvor meget man egentlig behøver når det kommer til stykket , derfor har jeg os købt med omtanke synes jeg , altså alt det som findes andre steder end babysam , er købt der , fordi det er billigere , de små ting kan du jo sagtens små købe af allerede , det gjorder jeg os .

Ja jeg er næste sikker på der kommer tilbud på nogen af barnevognene i januar , mit råd er at du lige smutter forbi en butik og idvælger dig en og høre hvor lang leveringstid der er på den , da jeg bestilte min der rådet de mig til at gøre det 4 måneder altså 16 uger før forventet fødsel . - jeg ved babysam ahr lidt kortere leveringstid på dem end kærebørn .

hvad for en havde du i tankerne du gerne ville have ??

Så det vil faktisk sige at jeg har lidt travlt med at finde mig en barnevogn. Jeg har 13 uger til termin.

Okay, så småting kan jeg sagtens gå i gang med. Jeg mangler stort set alt. For havde håbet på at jeg kunne nå at få en større lejlighed, så mange af tingene har jeg jo ikke rigtigt plads til, desværre. Men mon ikke jeg finder på noget.  Jeg glæder mig i hvert fald til at kunne købe en masse. 

Jeg vil rigtigt gerne have en Basson Grande soft, er bare kommet i tvivl om hvilket design.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Maja_4000 skriver:

Super, tak for hjælpen.

Jeg har selv set på et puslebord fra ikea. Synes det var så sødt.

Jeg synes faktisk det er sværrest og finde et sted at købe barnevogn. (vil jo helst gerne finde det billigeste sted) Jeg vil rigtigt gerne have en Basson Grande soft, har bare ikke fundet det sted der bedst kan betale sig, endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.