Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

lulleh

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Jeg vil mægtig gerne undskylde for mine heftige svar i den dersens debat igår. Jeg røg vist for højt op i det røde felt.

Fra nu af, vil jeg lige tælle til 10, eller bare springe en tråd over, hvis jeg kan mærke jeg ikke skal deltage i den.

Så et oprigtigt undskyld herfra.

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Becks

SoffiLine skriver:

jeg har intet vrede i mig, jeg synes bare du er direkte nedladende overfor alt og alle 

Nu har jeg gået uden om alle dine indlæg, men nu kan jeg ikke mere!!!

Fatter simpelthen ikke du får lov til, og debatere på denne måde, gang på gang på gang.........................

Hun skriver en undskyldning, læs den eller gå udenom den!! DU er bla. én af dem som jeg mener burde skrive en undskyldning også, til trådstarter i den anden tråd - Så fej lige foran din dør inden du skriver andre skal gøre det søde ven

GOSH magen til umodenhed skal man lede længe efter!

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

lisesp83 skriver:

Ok. Det kan jeg jo ikke gøre noget ved

Fortsat god dag.

I lige måde

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

LouiseNielsen skriver:

Joo tror da godt jeg ved hvad du mener... Nu syntes jeg trådstarter virker som en sød pige, og har aldrig kunne sætte en finger på de ting hun har skrevet. Hun mener blot hun gik over stregen igår og undskylder... Ser ingen grund til du skal ødelægge hendes tråd ved at begynde og skrive du tvivler på hende... Det vil bringe endnu mere dårlig stemning og er jo netop det hun med denne tråd forsøger at få udryttet....

Mange tak.. Det er nøjagtig derfor jeg lavede den tråd.

Fordi jeg gik over stregen, og det er jeg ked af.

Tak

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

LouiseNielsen skriver:

Joo tror da godt jeg ved hvad du mener... Nu syntes jeg trådstarter virker som en sød pige, og har aldrig kunne sætte en finger på de ting hun har skrevet. Hun mener blot hun gik over stregen igår og undskylder... Ser ingen grund til du skal ødelægge hendes tråd ved at begynde og skrive du tvivler på hende... Det vil bringe endnu mere dårlig stemning og er jo netop det hun med denne tråd forsøger at få udryttet....

Det kan godt være det var dumt at skrive sådan når jeg ikke kan uddybe det..Jeg er ikke skide god til at formulere mig..Sorry.

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

synes denne tråd tager overhånd. burde den ikke snart låses

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Jamen at hun ikke tror på den undskyldning er vel hendes problem ikke jeres det kan i da være lige glade med! Det fortjerne da absolut ikke en masse af dem her  

Både og... For ts prøver at undksylde og skabe en go stemning igen, også blever det ødelagt den sådan en kommentar! Vi støtter blot ts, ligesom nogen støttede i julehjælp tråden igår.... Hvad er forskellen???

Anmeld

25. november 2010

lulleh

nutche skriver:

synes denne tråd tager overhånd. burde den ikke snart låses

lige min ord også.
- synes godt nok at de alle er ved at går over stregen. det var jo bare en undskyldning

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

Laulund87 skriver:

Det kan godt være det var dumt at skrive sådan når jeg ikke kan uddybe det..Jeg er ikke skide god til at formulere mig..Sorry.

Skal du overhovedet ikke undskylde... Jeg får også nogen gange hug fordi folk ikke har forstået hvad jeg mener fordi jeg får det skrevet på en måde som jeg kun selv forstår... Men tit så mener vi i sidste ende det samme.. Det er det dumme ved at sidde bag ved skærmen!

Anmeld

25. november 2010

Diana...

LouiseNielsen skriver:

Både og... For ts prøver at undksylde og skabe en go stemning igen, også blever det ødelagt den sådan en kommentar! Vi støtter blot ts, ligesom nogen støttede i julehjælp tråden igår.... Hvad er forskellen???

Jamen det jo præcis det der er problemet hvor skal i blande jer i noget der ikke omhandler jer. det skaber problemer og det kan skrives på en pæn måde som du selv gjorde. Det igen det med at skrive ordentligt og ærligt så kan jeg ikke finde støtten i dette  Hvor er støtten i det? Man skal skrive pænt er det ikke det vi skulle arbejde på? 

Du spørg hendes selv pænt og i snakker ud om det og DET skal der være plads til men det er sgu ikke i orden det andet? Selv TS tager det pænere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.