Mødregruppe: 30 års aldersforskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Anonym trådstarter

Jamen så må det da være rart for hende at hun er kommet i en rigtig god, fordomsløs mødregruppe som kan støtte, samtale og trøste når de fordomsfulde mennesker tager fejl af hvorvidt hun er moder eller bedstemoder …

AG

Jeg siger ikke nogetsomhelst om hvorvidt hun er en god mor - jeg kender hende ikke! Jeg tænker på barnet! Jeg ville sgu være træt af at have en mor der skulle pensioneres samtidig med jeg flyttede hjemmefra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

I min mødregruppe var der godt 20 års forskel på den yngste og ældste mor..................men det betød intet, det var bare et rart sted at være. Det handler jo ikke så meget om folks alder, men mere om kemi, og hvor gammel man lige føler sig.

Det er ikke mødrene imellem - men en enkelt kvindes børn!

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

mor2011 skriver:

Synes du skulle have lidt respekt for den "gamle" moder. Hun har nemlig ressourcer og gode erfaringer at trække på med den lille nye. Iøvrigt viser alle undersøgelser, at børn med ældre forældre klarer sig langt bedre end børn af yngre forælder. Jeg bliver fyrre lige om lidt men skal i gang med insemineringsforsøg når jeg har tabt mig nok. Og jeg glæder mig for mit barn får nemlig en mor som har en god livserfaring at trække på. Og ikke mindst en mor som ikke er så snævertsynet som du tilsyneladende er.

At hun  er "ældre" mor gør da ikke at hun "automatisk" er ressourcestærk eller har gode erfaringer!??!

Og du aner da virkeligt ikke noget om hvorvidt jeg er snæversynet!?!

Anmeld

24. november 2010

helora

Marco2 skriver:

Jamen så må det da være rart for hende at hun er kommet i en rigtig god, fordomsløs mødregruppe som kan støtte, samtale og trøste når de fordomsfulde mennesker tager fejl af hvorvidt hun er moder eller bedstemoder …

AG

Anmeld

24. november 2010

helora

SussieThyssen skriver:

Som så mange gange før må jeg sige at jeg kender mødre der har fået børn når de var midt i 40'erne eller omkring de 50..og alle har de været fantastiske mødre. Så det kan jeg ikke være det mindste forarget over.
Der hvor jeg sætter grænsen er, når naturen har sagt stop og man så ad kunstig vej får børn, som nu hende på over 70.
Min kusine var hmmm 48 da hun fik sin den sidste og min farmor over 50...og en anden jeg kender var 52.
Er man sund og rask og ellers frisk på livet, så synes jeg da det er helt i sin orden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

Må godt nok ærligt indrømme at jeg er lidt fordomsfuld i det her tilfælde Så jeg forstår faktisk dine tanker ts!

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Ej, det er da skønt...jeg var i mødregruppe med en sidst, hun var blevet bedstemor 14 dage før hun selv blev mor igen....jeg synes det er så fantastisk og livsbekræftende...

Det da også blive lidt undelrigt for de børn når de vokser op... så er den ene - hvad - moster/onkel til den anden (passer det? )

Men jeg synes altså at 50 er ALT for gammelt at blive mor

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Må godt nok ærligt indrømme at jeg er lidt fordomsfuld i det her tilfælde Så jeg forstår faktisk dine tanker ts!

Tak

Siger overhovedet ikke noget om hendes evner som mor! - synes virkeligt bare det er synd for barnet

Hun sagde i øvrigt selv at hendes børn var flove over at hun havde fået barn igen...

Anmeld

24. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Det da også blive lidt undelrigt for de børn når de vokser op... så er den ene - hvad - moster/onkel til den anden (passer det? )

Men jeg synes altså at 50 er ALT for gammelt at blive mor

Eller også bliver det bare skønt og helt fantastisk...

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Tak

Siger overhovedet ikke noget om hendes evner som mor! - synes virkeligt bare det er synd for barnet

Hun sagde i øvrigt selv at hendes børn var flove over at hun havde fået barn igen...

Hmm nej hun er da nok en god mor..Men sandsynligvis ikke så mange år som ville være optimalt 

Og ja det er da fordumsfuldt at tænke sådan, men sådan tænker jeg nu alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.