Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Maise

loppen82 skriver:

Nogen der ka hjælpe...?

Har lige fundet ud af med kommunen at jeg ik får boligsikring i denne mdr dvs jeg ik ka købe julegaver til mine børn. Det er mig der har skrevet indlægget "opgir snart".

Nogen der ligger inde med noget eller vil hjælpe?

åhh nej dog.. Hvad ønsker dine børn sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

loppen82

Maise skriver:

åhh nej dog.. Hvad ønsker dine børn sig??

Gavekort til BR. Eller Lego ønsker den stor sig. og den mellem noget med hello kitty og den lille bøger

Anmeld

2. december 2010

Maise

loppen82 skriver:

Gavekort til BR. Eller Lego ønsker den stor sig. og den mellem noget med hello kitty og den lille bøger

er det bla. lego - hero factory dens store ønsker sig??

Anmeld

2. december 2010

loppen82

Maise skriver:

er det bla. lego - hero factory dens store ønsker sig??

Det hedder Lego City

Anmeld

2. december 2010

Maise

Det hedder Lego City

kigger lige på de forskellige ønsker og vender tilbage til dig i morgen, ok ??? vi kan ikke have at dine børn ingen gaver får fra dig

Anmeld

2. december 2010

loppen82

Maise skriver:

kigger lige på de forskellige ønsker og vender tilbage til dig i morgen, ok ??? vi kan ikke have at dine børn ingen gaver får fra dig

Tusind tusind tak... hvor er du sød

Anmeld

2. december 2010

slettet_7530

Nogen der ka hjælpe...?

Har lige fundet ud af med kommunen at jeg ik får boligsikring i denne mdr dvs jeg ik ka købe julegaver til mine børn. Det er mig der har skrevet indlægget "opgir snart".

Nogen der ligger inde med noget eller vil hjælpe?

Jeg er ikke lige inde i bolisikring, men er det ikke noget man får fast når man har fået det bevilliget? eller skal man søge om det hver måned? for så gider jeg ikke begive mig ud i det nemlig

Anmeld

2. december 2010

loppen82

albertesmor skriver:

Jeg er ikke lige inde i bolisikring, men er det ikke noget man får fast når man har fået det bevilliget? eller skal man søge om det hver måned? for så gider jeg ikke begive mig ud i det nemlig

Har søgt men kan først få fra 1 januar... og de er ik til at snakke med.

Anmeld

2. december 2010

slettet_7530

loppen82 skriver:

Har søgt men kan først få fra 1 januar... og de er ik til at snakke med.

Nå ok troede det var noget man skulle søge hver måned, det gider jeg ikke det er da for deprimerende  så man søger og får enten ja eller nej, og så er det det sammen hver måned ik? undskyld jeg spørger i tråden men blev lige nysgerrig på det da jeg ikke rigtigt haft modet på at gå igang selv

Anmeld

2. december 2010

loppen82

albertesmor skriver:

Nå ok troede det var noget man skulle søge hver måned, det gider jeg ikke det er da for deprimerende  så man søger og får enten ja eller nej, og så er det det sammen hver måned ik? undskyld jeg spørger i tråden men blev lige nysgerrig på det da jeg ikke rigtigt haft modet på at gå igang selv

Nej er det ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.