Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

skønneunger

når du først har fået boligsikring sat igang får du det samme hver måned jo hvis din husleje så ændrer sig skal du sige det til dem ellers får du dem fast uden at skulle ringe eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

skønneunger

loppen kan du ikke bruge nogle af de ting du allerede har fået, som gaver til dine børn?

Anmeld

3. december 2010

LR85

pussepige skriver:

Hva str sko er det???

Han er ikke begyndt a gå endnu, så det skal bare være nogen start-sko- Ca str 21.

Anmeld

3. december 2010

LR85

Jeg har lige fundet en bog i gemmerne der hedder: 'Baby manual' Sjov bog med tips og tricks til hverdagens probmlemer med børn.

I evt bytte mangler jeg bøger til en 1-årig dreng (peter plys mm)

Og tøj str 84-op efter, og sko str 21-24

Som tidligere skrevet, har jeg også bogen 'Leg med din baby' fra politikken, og lidt legetøj til de mindste.

Anmeld

3. december 2010

Muffinmus

Sko str 24 fra ADI, afsat

Men har enkelte drenge dele str 86 og 92.

Og som sagt lidt pige natdragter str 56-68 med fødder i, evt lidt bluser i str 74. En flyverdragt ca str 68 med futter til  piger, fra BabyClub eller lign.

Samt den lilla name it vinterjakke str 74-80 ca mener jeg.

Har ikke haft tid til at tage billeder at lægge ind desværre.

Har en spritny vinterkke fra Colorkids ca str 2 år der kan købes for 200 kr plus fragt. Den har kostet 500 kr og er god kvalitet i grønlige farver.

Tøjet gives som gave til nogen der mangler, ikke til folk der vil sælge videre:-)

Anmeld

3. december 2010

loppen82

skønneunger skriver:

når du først har fået boligsikring sat igang får du det samme hver måned jo hvis din husleje så ændrer sig skal du sige det til dem ellers får du dem fast uden at skulle ringe eller andet.

Får det først udbetalt første gang i Januar selvom x'en skred i oktober.

Har fået et fødselsdags tog, sko i str 19 og en kjole. Tror jeg ikke min søn kan bruge.

Anmeld

3. december 2010

slettet_7530

Får det først udbetalt første gang i Januar selvom x'en skred i oktober.

Har fået et fødselsdags tog, sko i str 19 og en kjole. Tror jeg ikke min søn kan bruge.

var det ikke også dig der fik et gavekort til build a bear??  eller husker jeg forkert (mumler noget at være en smule misundelig)

dejligt du har fået noget du kunne bruge

Anmeld

3. december 2010

slettet_7530

Jeg har stadig et sæt babyalarmer, slet ingen der kan bruge dem.

Anmeld

3. december 2010

loppen82

albertesmor skriver:

var det ikek også dig der fik et gavekort til build a bear??  elelr husker jeg forkert

dejligt du har fået nogetdu kunne bruge

Nej det blev lavet om til BR gavekort... men har ik modtaget det endnu...

Anmeld

3. december 2010

loppen82

Ville IKKE skrive herinde hvis jeg ikke havde brug for hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.