Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

40.505 visninger
491 svar
0 synes godt om
24. november 2010

skønneunger

hejsa jeg er ikke så aktiv her på siden men efter at have læst julehjælps tråden tænkte jeg på om man ikke kunne lave en slags tråd hvor folk har lyst til at give nogle ting brugte eller nye? og så er det først til mølle?

jeg har selv søgt julehjælp i år da midlerne er lidt små men har da en masse brugt men stadig meget brugbart drengetøj jeg vil give væk hvis det ellers kan blive hentet af modtageren selv bor i københavn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SoffiLine

skønneunger skriver:

hejsa jeg er ikke så aktiv her på siden men efter at have læst julehjælps tråden tænkte jeg på om man ikke kunne lave en slags tråd hvor folk har lyst til at give nogle ting brugte eller nye? og så er det først til mølle?

jeg har selv søgt julehjælp i år da midlerne er lidt små men har da en masse brugt men stadig meget brugbart drengetøj jeg vil give væk hvis det ellers kan blive hentet af modtageren selv bor i københavn.

Skide god ide!

Kigger lige i gemmerne om jeg har noget, hvilket jeg sikkert har! 

Anmeld

24. november 2010

Topp

GOD ide - kan desværre ikke selv bidrage med noget - da jeg selv står og mangler hihi

Anmeld

24. november 2010

Kruse90

skønneunger skriver:

rigtig flot initiativ

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Supergod ide, har desværre ikke noget, da vi jo selv venter den første, så har jo kun købt ind til start til den lille ny, men synes det er en super god ide

Anmeld

24. november 2010

ekzunz

Topp skriver:

GOD ide - kan desværre ikke selv bidrage med noget - da jeg selv står og mangler hihi

Så kan du jo skrive hvad du mangler

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

jeg har både sko, tøj & jakker. Det meste vil jeg give væk men da der er nogle ting der er helt nye faktisk vil der være en pris men dog meget lille 

Det er til unge/voksne, det der er mit. Men ved der lige er blevet ryddet op i min brors tøj, han er 11 og der er nok os en masse der kan blive givet væk

Anmeld

24. november 2010

Topp

Znuzke skriver:

Så kan du jo skrive hvad du mangler

jamen jeg mangler en hel del -  pigetøj særligt natdragter str. 56 - dyne - madres - sutteflasker - osv osv. de "store" ting har jeg som barnevogn osv

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Topp skriver:

jamen jeg mangler en hel del -  pigetøj særligt natdragter str. 56 - dyne - madres - sutteflasker - osv osv. de "store" ting har jeg som barnevogn osv

Tror jeg har lidt tøj i str 56 er det en pige eller dreng du venter?

Anmeld

24. november 2010

Topp

SoffiLine skriver:

Tror jeg har lidt tøj i str 56 er det en pige eller dreng du venter?

jeg venter en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.