Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

MoarTNoah

Polkaprik skriver:

Ja den er desværre afsat. Har netop sendt den afsted i dag. Håber dine forældre får hvad de har brug for til den lille pige.

Michelle

Det var ærgeligt, men Kageteenageren Har været så sød at tilbyde en adventskalender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

MoarTNoah

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvor i Østjylland? Bor i Midtjylland, men afstanden er ikke altid så stor, som man tror.. jeg har bamser og kan med garanti finde noget tøj også til en lille pige på 2 år.. og legetøj i overskud og har bil.

Vi bor i auning, det ligger vist lidt på grænsen

Hvor bor du henne??

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

MoarTNoah skriver:

Vi bor i auning, det ligger vist lidt på grænsen

Hvor bor du henne??

Lidt udenfor Tørring - 1 time og 16 min. iflg. www.krak.dk  Det er ikke så galt - jo måske lige i det her vejr.. men ellers er det ret gelinde og da jeg har fri om onsdagen og torsdagen, så har jeg en del bonus-tid til gode ærinder  ja, så længe det er mellem 8 - senest 14, skal hjem og hente lillemanden fra dp. hvis ikke manden kan tage ham lige den dag når han får fri fra arbejde. Så det er meget muligt

Anmeld

29. november 2010

JustAnotherName

Jeg har en TREMMESENG stående (med en enkelt løs tremme, som godt kan fikses). Den kan afhentes GRATIS i nærheden af Randers.

Og så har jeg en pakke badebukse-bleer, 7-12 kg. Posen er åbnet, men der er stadig en masse bade-bleer tilbage. De kan enten afhentes eller sendes med posten, hvis du betaler portoen for dem.

Mvh. Katrine.

Anmeld

29. november 2010

MoarTNoah

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Lidt udenfor Tørring - 1 time og 16 min. iflg. www.krak.dk  Det er ikke så galt - jo måske lige i det her vejr.. men ellers er det ret gelinde og da jeg har fri om onsdagen og torsdagen, så har jeg en del bonus-tid til gode ærinder  ja, så længe det er mellem 8 - senest 14, skal hjem og hente lillemanden fra dp. hvis ikke manden kan tage ham lige den dag når han får fri fra arbejde. Så det er meget muligt

Send mig lige en PB, så skriver jeg til dig imorgen, Jeg kan høre sengen kalde

Anmeld

29. november 2010

MoarTNoah

Jeg har en TREMMESENG stående (med en enkelt løs tremme, som godt kan fikses). Den kan afhentes GRATIS i nærheden af Randers.

Og så har jeg en pakke badebukse-bleer, 7-12 kg. Posen er åbnet, men der er stadig en masse bade-bleer tilbage. De kan enten afhentes eller sendes med posten, hvis du betaler portoen for dem.

Mvh. Katrine.

Hej Katrine.

Jeg hører lige mine forældre ad om de ku tænke sig sengen, for så er jeg sikker på at de kan hente stort set med det samme Send mig evt. en PB med dit nummer..

VH Katrine!

Kan se at du er postnr 8960, vi er 8963 - Så vi er næsten naboer jo

Anmeld

30. november 2010

pussepige

Znuzke skriver:

Det er altså en drengejakke, det har jeg bare ikke fået skrevet.

Jeg prøver lige at kigge i mine mange sække og se hvad jeg har. Er det str. 134 eller lign?? Hvad størrelse sko skal du bruge? Så ser jeg lige hvad jeg kan finde.

Ja det er str 134 ca.. Han bruger nok str 35.. Lidt forskelligt kommer an på hvilket sko det er det svinger mellem 34-35-36... Jakken er den meget drenget tænkte på om den kunne bruges til en pige i børnehaven.

Anmeld

30. november 2010

LauraLW

Super god ide - at hjælpe dem der virkelig mangler!

Jeg bor i københavn, og kan helt sikkert finde lidt frem af legetøj, baby pigetøj, køkken ting, bolig nips, dametøj (L/xl), herretøj (m/l) og sikkert en masse andet.

Det kan sikkert sendes, men helt sikkert nemmest hvis det kan hentes.

Skriv til mig hvis der er noget I mangler

Anmeld

30. november 2010

Laulund87

MoarTNoah skriver:

Har du den stadig?

Ja det har jeg

Anmeld

1. december 2010

LRJ

JustAnotherName skriver:

Mvh. Katrine.

Badebleerne vil jeg gerne arve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.