Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

LRJ

Jeg har en gaia og ko pusletaske i sand som jeg gerne vil forære væk har sikkert mere går li en kig i gemmerne, men ellers vil jeg godt bage og lave konfekt til nogle ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Zeniaranders

Polkaprik skriver:

Jeg vil også være med!

Jeg eeelsker at give gaver og specielt når de ikke er ventet

Så i anledning af julen vil jeg gerne lave en pakkekalender til en lille pige på mellem 3 og 5 år som ellers ikke har mulighed for at få sådan en i år.

Håber der sidder en derude der kan bruge det. Skriv her eller privat. Først til mølle.

Det er ligemeget hvor i landet du bor. Jeg skal nok sende den på min regning

Rigtig god jul tøser

Michelle

min pige på 2 år.kunne godt bruge en kalender gave.vi bor i Randers

Anmeld

1. december 2010

Zeniaranders

Dinna88 skriver:

Jeg ved ikke lige om folk vil se det her som en julehjælp, men jeg vil gerne tage billeder for nogle? Jeg er nybegynder indenfor fotografering, men jeg tænker at familiebilleder da kunne være en glimrende julegave hvis ikke man har råd til gaver? 

Så skal man så bare lige selv få dem udskrevet, men det kan godt gøres forholdsvis billigt!  

Jeg bor i Randers. Nu er sneen jo faldet, så kunne det da være super smukt med nogle vinterbilleder.

Det ville være fedt hvis du kunne tage nogle billeder af min datter d, 10-11 Dec når hun bliver passet hos hendes farmor i Randers

Anmeld

2. december 2010

Dinna88

Zeniaranders skriver:

Det ville være fedt hvis du kunne tage nogle billeder af min datter d, 10-11 Dec når hun bliver passet hos hendes farmor i Randers

Der er jeg godt nok lige påbegyndt en skriftlig eksamen, men jeg kan lige prøve at se på det  

Anmeld

2. december 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarTNoah skriver:

Er bamsen blevet afsat?

Ja, desværre. 

Anmeld

2. december 2010

LR85

Fantastisk tråd.

Jeg har bogen 'leg med din baby'

har også lidt legetøj a forskellig slags til de mindste (0-1 år)

Men mangler selv el del drengetøj/natdragter/flyverdragt/regntøj og lign + sko til en 10 måneders.

Altså ca str 80-90 stk.

Nogen der vil bytte lidt?

Billeder kan evt sendes.

Bor I københavn

Anmeld

2. december 2010

loppen82

Nogen der ka hjælpe...?

Har lige fundet ud af med kommunen at jeg ik får boligsikring i denne mdr dvs jeg ik ka købe julegaver til mine børn. Det er mig der har skrevet indlægget "opgir snart".

Nogen der ligger inde med noget eller vil hjælpe?

Anmeld

2. december 2010

pussepige

louiseandersen85 skriver:

Fantastisk tråd.

Jeg har bogen 'leg med din baby'

har også lidt legetøj a forskellig slags til de mindste (0-1 år)

Men mangler selv el del drengetøj/natdragter/flyverdragt/regntøj og lign + sko til en 10 måneders.

Altså ca str 80-90 stk.

Nogen der vil bytte lidt?

Billeder kan evt sendes.

Bor I københavn

Hva str sko er det???

Anmeld

2. december 2010

ekzunz

pussepige skriver:

Hva str sko er det???

Hov jeg skylder dig da et svar...

Jeg synes at jakken er ret drenget, men du må selvfølgelig gerne få den alligevel Og så har jeg fået kigget det igennem jeg har i bilen, og jeg synes godt nok det er lidt sølle. Der er nogle bluser i str. 134-140, men det er vist også det.

Anmeld

2. december 2010

loppen82

Znuzke skriver:

Hov jeg skylder dig da et svar...

Jeg synes at jakken er ret drenget, men du må selvfølgelig gerne få den alligevel Og så har jeg fået kigget det igennem jeg har i bilen, og jeg synes godt nok det er lidt sølle. Der er nogle bluser i str. 134-140, men det er vist også det.

Var det til mig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.