Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

pussepige

Znuzke skriver:

Jeg har en masse ting, men jeg har glemt mit kamera hos min søster, så jeg kan ikke tage billeder. Men jeg har bl.a.

Sort vinterjakke str. 2-3 fra Pompdelux - og har den også i str. 5-6

2 flyverdragter fra Wheat i str. 80 og 80-86 (de er lige store) Den ene mangler hætten. De er godt brugte. Og de er forresten lyserøde (den ene lidt mere lyserød end den anden)

Røde vinterstøvler fra Bisgaard/Cocomma i str. 21 eller 22....(kan ikke lige huske det) De er meget lidt brugt.

Og hvis der er nogle som mangler drengetøj i større størrelser (8 - 13 år) så har jeg flere sække bag i bilen som jeg bare ikke har sat af på genbrugen endnu. Jeg har også indendørssko, fodboldstøvler og alt muligt andet i flere størrelser.......

Er du kommet af med vinterjakken 5-6 år? Hvis ik er den stor i str? Min datter på 4 år mangler nemlig en ordenlig en men hun er en lille nips. Og har du trøjer og bukser i str 8-9 år? Evt de inddørssko hva str er de? Mangler til min stor dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

MoarTNoah

Polkaprik skriver:

Jeg vil også være med!

Jeg eeelsker at give gaver og specielt når de ikke er ventet

Så i anledning af julen vil jeg gerne lave en pakkekalender til en lille pige på mellem 3 og 5 år som ellers ikke har mulighed for at få sådan en i år.

Håber der sidder en derude der kan bruge det. Skriv her eller privat. Først til mølle.

Det er ligemeget hvor i landet du bor. Jeg skal nok sende den på min regning

Rigtig god jul tøser

Michelle

Har du fået givet en pakkekalender væk? ellers smider jeg lige den tekst ind som jeg har postet herinde så du kan se hvilket formål det går til

Mine forældre har lige fået en lille pige som er blevet akut tvangsfjernet fra sin mor, Og hun er kommet til dem i intet andet end hvad hun havde på. Hun er 2 år, så vil mene hun er en str  92/98..

Så hvis der er nogen i østjylland området der ligger inde med tøj, eller andet de ku tænke sig at give væk, eller mod porto vil de blive rigtig glade!

Og jo, selvfølgelig får mine forældre nogen penge af kommunen til at bruge til tøj, og legetøj, men det er langt fra penge nok, da hun jo intet har.. 

Hvis der er nogen der kan hjælpe er i velkommen til at smide en PB

Anmeld

29. november 2010

Benjamins'mor

Her er 3 bamser som jeg gerne vil forære væk. Men de skal selv afhentes. Bor i Bjerringbro ved Viborg.

Anmeld

29. november 2010

ekzunz

Er du kommet af med jakken??

Ja,  jakken i str. 2-3 (som i øvrigt viste sig at være 3-4) er afsat.

Men jeg har nogle vinterstøvler i str. 24 og/eller 25 hvis de har interesse? De er godt brugt, de hedder Kamik og er Lyserøde

Jeg har faktisk også nogle cowboybukser i str. 92/98?

Anmeld

29. november 2010

MoarTNoah

Znuzke skriver:

Ja,  jakken i str. 2-3 (som i øvrigt viste sig at være 3-4) er afsat.

Men jeg har nogle vinterstøvler i str. 24 og/eller 25 hvis de har interesse? De er godt brugt, de hedder Kamik og er Lyserøde

Jeg har faktisk også nogle cowboybukser i str. 92/98?

Den kan jo smutte

Ja det ville da være super! ALT kan bruges! Send mig lige en PB

Anmeld

29. november 2010

ekzunz

pussepige skriver:

Er du kommet af med vinterjakken 5-6 år? Hvis ik er den stor i str? Min datter på 4 år mangler nemlig en ordenlig en men hun er en lille nips. Og har du trøjer og bukser i str 8-9 år? Evt de inddørssko hva str er de? Mangler til min stor dreng...

Det er altså en drengejakke, det har jeg bare ikke fået skrevet.

Jeg prøver lige at kigge i mine mange sække og se hvad jeg har. Er det str. 134 eller lign?? Hvad størrelse sko skal du bruge? Så ser jeg lige hvad jeg kan finde.

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

MoarTNoah skriver:

Den kan jo smutte

Ja det ville da være super! ALT kan bruges! Send mig lige en PB

Har sendt dig en PB

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

MoarTNoah skriver:

Kan da lige se at jeg må rette lidt, det er lidt noget volapyk jeg fik skrevet

Mine forældre har lige fået en lille pige  som er blevet akut tvangsfjernet fra sin mor, Og hun er kommet til dem i intet andet end hvad hun havde på. Hun er 2 år, så vil mene at hun er en str 92/98 

Så hvis der er nogen i østjylland området der ligger inde med tøj, eller andet de ku tænke sig at give væk, eller mod porto vil de blive rigtig glade!

Og jo, selvfølgelig får mine forældre nogen penge af kommunen til at bruge til tøj, og legetøj, men det er langt fra penge nok, da hun jo intet har.. 

Hvor i Østjylland? Bor i Midtjylland, men afstanden er ikke altid så stor, som man tror.. jeg har bamser og kan med garanti finde noget tøj også til en lille pige på 2 år.. og legetøj i overskud og har bil.

Anmeld

29. november 2010

Polkaprik

MoarTNoah skriver:

Har du fået givet en pakkekalender væk? ellers smider jeg lige den tekst ind som jeg har postet herinde så du kan se hvilket formål det går til

Mine forældre har lige fået en lille pige som er blevet akut tvangsfjernet fra sin mor, Og hun er kommet til dem i intet andet end hvad hun havde på. Hun er 2 år, så vil mene hun er en str  92/98..

Ja den er desværre afsat. Har netop sendt den afsted i dag. Håber dine forældre får hvad de har brug for til den lille pige.

Michelle

Anmeld

29. november 2010

JustAnotherName

Jeg har en tremmeseng stående , som kan afhentes gratis nær Randers.

Den har dog den lille fejl, at én af tremmerne er gået løs. Men det kan sættes/limes fast igen, eller det kan løses (til større børn) bare ved at vende den side indad mod væggen. Den er i lys bøg, og kan justeres i højden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.