Jbk skriver:
Jeg synes du skal undersøge muligheden for en privat dagplejer, hvis ikke det kan gå det med din mor...og ved sygdom og ferie kan din mor jo tage barnet...men altså, mange private dagplejer er uddannet.
Jeg er selv uddannet om et halvt år, og så er der kun et år til Konrad skal i skole, så det handler bare om at få 1½ år til at gå, inden det er skoletid..
DEt med at blive dp har jeg overvejet, tror bare ikke jeg vil have mit hus invaderet....
så det må blive lejede lokaler og så 0-6 år, mangler der hernede...min søster bliver pæd. samtidig med mig og så har jeg en mor og en moster der også er, vi kunne nok banke noget sammen..
Ja, man må jo undersøge mulighederne den dag det er en realitet, men jeg er allerede nu godt bekymret, da jeg ikke regnede med det blev værre - så frygter da situationen til den tid 
Eeeej, så er I jo mange pædagoger i din familie - ja, I må da klart undersøge mulighederne
Jeg er også igang med pæd. udd., men regner dog ikke med at have med småbørn at gøre, andet end tila at samle erfaring, jeg har været meget i inst. men vil gerne ind for specialområdet, men nu må vi se, om ikke også jeg åbner en privat inst. - ej, men er det en mulighed, bør I gøre det
Det er da værd at undersøge mulighederne indenfor det, og især når I er så mange pædagok'ker 
Min kæreste var også sååå klog at forslå at jeg sku være Dp, men nej - jeg synes heller ikke om dét med at få overrumlet huset hver dag
Men det er jo efterhånden ikke til at vide hvad der er bedst, i de tider.. 
Anmeld