Jbk skriver:
Lige netop og det vil jeg bare heller ikke..jeg tror virkelig på det optimale er at være i et miljø hvor der er mulighed for fordybelse, kontakt en til en, ro, udfoldelse osv....det er ikke ligefrem det man kan tilbyde i institutioner i dagens danmark...
;Men tænker om et par timer nogle gange om ugen bare for at lege med nogle børn ville være optimalt...? hvad tænker du?
Vi har en rigtig god legestue i byen, som er åben 3 formiddage fra 9-12. Der er vel ca 6-8 børn, primært 2-4 år og forældrene er ikke med. Det er rigeligt til Maja, i hvert fald ind til videre. Hun har gået i en fantastisk vuggestue fra hun var knapt et år til aug i år. Det var hun rigtig glad for, men det havde også den bivirkning at hun anså andre børn for konkurrenter. De var god nomeret men alligevel var der jo 12 børn man skulle dele med´, og Maja havde rundsave på albuerne. Efter hun er kommet hjem til mig og være, er hun bare så kærlig og godmodig. En hel anden pige.
Men jo, jeg syntes de skal ud og lege med jævnaldrene, men ikke hver dag og ikke fra 8-16
Anmeld