Mon ikke man bare skulle melde sit barn ud af bh...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Svei

SSL skriver:

Og min anden bror, har en dreng på snart 7 år, autist i en klasse med 26 elever - der er 4 autister!! Der er ikke tale om en speciel klasse til de 4 elever med specielle behov  Og så er der den samme ene lærer om disse 22børn + 4 autistiske børn! Det skulle ikke være mig der var lærer, eller mit barn i den klasse

Længe leve den rummelige folkeskole og inklusion, som bare ender med at skade de velfungerende børn også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

henh01

det er skrækkeligt, andet er der vel egentlig ikke at sige til det. Jeg arbejder selv i en institution i Ishøj kommune, men er pt på barsel så er da spændt på hvordan der ser ud når jeg kommer tilbage.

Anmeld

24. november 2010

SSL

Jbk skriver:

Længe leve den rummelige folkeskole og inklusion, som bare ender med at skade de velfungerende børn også...

Ja!! Det er helt sindsygt!  Nogle gange drømmer jeg om at være politiker, og lave lidt om på alting! Min mor arbejder i ældreområdet, hun er ansvarshavende, hun siger også at de løber dobbelt så hurtigt idag, som for et år siden hvor de OGSÅ havde travlt..

Jeg ved søreme ikke hvordan, men de bør fandemer lave bare et ellr andet om!

Jeg tror også det er værre for de potentialer der sidder rundt i klasserne, de skal nok blive ramt af de besparelser!!

Jeg håber, 7-9-13, bare det går op for dem snart, vil ikke have det godt med at sende en lille én afsted i sådan et kaos.. Stakkels de familier, og dig og din søn for den sags skyld!

Anmeld

24. november 2010

SSL

henh01 skriver:

det er skrækkeligt, andet er der vel egentlig ikke at sige til det. Jeg arbejder selv i en institution i Ishøj kommune, men er pt på barsel så er da spændt på hvordan der ser ud når jeg kommer tilbage.

Min mor arbejder også i Ishøj kommune, hvor mange fyrringer var det de havde for nylig? Ved du det? Der var også en del

Anmeld

24. november 2010

henh01

SSL skriver:

Min mor arbejder også i Ishøj kommune, hvor mange fyrringer var det de havde for nylig? Ved du det? Der var også en del

Nej, ingen var fyret i den inst jeg arbejder i, inden jeg gik på barsel, vi havde nogle ledige stillinger der blev besat (3 vidst nok) lige inden jeg gik fra. Men lur mig om ikke der er røget en del i kommunen..

Anmeld

24. november 2010

SSL

henh01 skriver:

Nej, ingen var fyret i den inst jeg arbejder i, inden jeg gik på barsel, vi havde nogle ledige stillinger der blev besat (3 vidst nok) lige inden jeg gik fra. Men lur mig om ikke der er røget en del i kommunen..

Okay, det var da et held for jer  

ja, der var en del fyrringer i Kommunen som helhed! Min mor blev kaldt ind i sin ferie til ekstraordinært møde, og hun fik skåret én dag om ugen fra, og i hvert fald også andre nedskræringer og vidst også en fyrring

Anmeld

24. november 2010

Svei

SSL skriver:

Ja!! Det er helt sindsygt!  Nogle gange drømmer jeg om at være politiker, og lave lidt om på alting! Min mor arbejder i ældreområdet, hun er ansvarshavende, hun siger også at de løber dobbelt så hurtigt idag, som for et år siden hvor de OGSÅ havde travlt..

Jeg ved søreme ikke hvordan, men de bør fandemer lave bare et ellr andet om!

Jeg tror også det er værre for de potentialer der sidder rundt i klasserne, de skal nok blive ramt af de besparelser!!

Jeg håber, 7-9-13, bare det går op for dem snart, vil ikke have det godt med at sende en lille én afsted i sådan et kaos.. Stakkels de familier, og dig og din søn for den sags skyld!

Børn, syge og de ældre, dem kan man jo altid ramme...føj for pokker...

Jamen, jeg sidder virkelig og helt alvorligt og overvejer om jeg skal hive min søn helt ud...problemet er bare at holdningen er blevet til at børn bare skal ud og passes...jeg kan så bare ikke se noget positivt i det med de vilkår børnene og pædagogerne har nu...skal bare have fundet ud af legekammerater, så kan han have det i stedet for, en til en og ro til at fordybe sig og lære de socialespilleregler...som det er nu er det en gruppe børn der overlever og en masse andre der tabes....den stærke overlever, eller den der måske bare er ligeglad med andre...

Anmeld

24. november 2010

TinaPina

Hvis man vil have sine børn passet ordentlig i dag, så er det private vidst vejen frem. I min kommune,Haderslev, har de gang i den helt store ødelæggende omgang også. Både når det kommer til skoler og børnehaver. Indtil videre er planen vidst 120-140 børns børnehaver og skoler får ligeledes den store tur.

Heldigvis har vi en privat vuggstue/børnehave lige om hjørnet, og hvis det er muligt, skal vores helt sikkert gå der!

Anmeld

24. november 2010

SSL

Jbk skriver:

Børn, syge og de ældre, dem kan man jo altid ramme...føj for pokker...

Jamen, jeg sidder virkelig og helt alvorligt og overvejer om jeg skal hive min søn helt ud...problemet er bare at holdningen er blevet til at børn bare skal ud og passes...jeg kan så bare ikke se noget positivt i det med de vilkår børnene og pædagogerne har nu...skal bare have fundet ud af legekammerater, så kan han have det i stedet for, en til en og ro til at fordybe sig og lære de socialespilleregler...som det er nu er det en gruppe børn der overlever og en masse andre der tabes....den stærke overlever, eller den der måske bare er ligeglad med andre...

Jamen, jeg kan vitterligt godt forstå dig!!!! Jeg har selv tænkt DP, hvis jeg blev gravid inden længe og hvis omstændighederne er som nu, men men, da fandt jeg da ud af at en DP ikke altid er udd. pæd..  Dét skræmte mig - det har gået mig på også, og min mor tilbød, efter hun er skåret en dag fra osv, at så vil hun gerne passe, men det er jo heller ikke en holdbar løsning i længden.. Hun har jo 2-5 aaftenvagter.. Men det er en midlertidig løsning herhjemme, hvis ikke tingene ændre sig..

Ja, spørgsmålet er selvf. bare, hvad er dine muligheder? Hvad med selv at blive DP? Som sagt, behøver man jo ikk udd. for det? men så er spørgsmålet om man må have børn 3-6 år hjemme hos sig, der kender jeg så ikke reglerne :s

Anmeld

24. november 2010

Svei

TinaPina skriver:

Hvis man vil have sine børn passet ordentlig i dag, så er det private vidst vejen frem. I min kommune,Haderslev, har de gang i den helt store ødelæggende omgang også. Både når det kommer til skoler og børnehaver. Indtil videre er planen vidst 120-140 børns børnehaver og skoler får ligeledes den store tur.

Heldigvis har vi en privat vuggstue/børnehave lige om hjørnet, og hvis det er muligt, skal vores helt sikkert gå der!

Min gik i privat før men vi er flyttet nu....jeg overvejer selv at starte op som privat....men altså, jeg kan ikke flytte ham igen, så ville det være fjerde bh på to år, det går bare ikke....men altså, jeg tror virkelig bare han skal hjem og være og så have legekammerater med hjem, den store vil heller ikke sfo, men have venner med hjem når det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.