Mon ikke man bare skulle melde sit barn ud af bh...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Svei

Ranarupta skriver:

Ej, det er sgu mere end synd, når det rammer børn, der har nogle andre behov end en bygning, voksne og børn.

Stakkels dreng! Godt at han har en mor, der magter opgaven og endda så oplyst, som du er!  

Ja, det er virkelig skidt og der er jo stort set ingen hjælp at få til de børn som har ekstra behov...ja, jeg må jo bare tage sagen i egen hånd og det vil jeg gøre...men også råbe højt med dem der vil, for det er bare ikke ok det der sker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Ranarupta

Jbk skriver:

Ja, det er virkelig skidt og der er jo stort set ingen hjælp at få til de børn som har ekstra behov...ja, jeg må jo bare tage sagen i egen hånd og det vil jeg gøre...men også råbe højt med dem der vil, for det er bare ikke ok det der sker...

Nej, det er en ting, når det er voksne, der selv kan råbe op, men en helt anden, når det er børn!

Er der ikke en rådgiver på kommunen, du kan hive fat i? (Jeg aner intet om sådanne tilfælde - men det gør bare ondt indeni, når det går ud over børn)

Anmeld

25. november 2010

Svei

Ranarupta skriver:

Nej, det er en ting, når det er voksne, der selv kan råbe op, men en helt anden, når det er børn!

Er der ikke en rådgiver på kommunen, du kan hive fat i? (Jeg aner intet om sådanne tilfælde - men det gør bare ondt indeni, når det går ud over børn)

Vi gør alt hvad vi kan...men de er jo ligeglade...bare det de kan fyre fire og så ansætte to andre...som om børnene er ligeglade med hvilke voksne der er...jeg er rystet...

Anmeld

25. november 2010

Ranarupta

Jbk skriver:

Vi gør alt hvad vi kan...men de er jo ligeglade...bare det de kan fyre fire og så ansætte to andre...som om børnene er ligeglade med hvilke voksne der er...jeg er rystet...

Årh altså...

Sådan noget lort!

Anmeld

25. november 2010

Lullaby

Jbk skriver:

Jeg er godt nok rystet over vores kommunes nedskæringer....der er lukket fire institutioner i kommunen og fyret ikke mindre end 59 pædagoger, det er hver femte der er røget,....beslutningen blev taget for en uge siden og i dag er det en realitet....I min søns børnehave blev lederen fyret og nu skal den bh lægges sammen med en anden bh. Udover det er der så lige fyret 4 i dag...to af dem som min meget stille og forsigtige søn var så glade for, de to han havde knyttet sig mest til. Til januar ansættes så to nye fra de bh der er lukkede, de har valgt den her måde for at ramme alle.

KOnrad er hjemme fra bh i dag da stemningen dernede er virkelig skidt....og lige nu sidder jeg og tænker at det pædagogiske vidst snart helt forsvinder og det bare er pasning og det tror jeg faktisk andre kunen gøre lige så godt....jeg er rystet over hvad der bydes vores børn og endnu mere over at langt de fleste forældre bare finder sig i det uden kamp og råben højt??

Jeg er lykkelig for mit barn ikke behøver en til en kontakt med en voksen når han nu kun er der få timer for at lege, men der er godt nok ikke ressourcer til at støtte ham i hans specielle behov og få ham integreret, hvor er det skidt......og hvad med de børn der er der mange timer, de får bare et sted hvor der er opsyn og ikke meget andet...hvor er det sørgeligt....

Flyt ikke til Vordingborg hvis I har børn...det der bydes børnene ville man end ikke byde dyr...

Hvordan ser det ud I jeres kommuner....?

Hvilken bh går han i?

Anmeld

25. november 2010

Svei

Lullaby skriver:

Hvilken bh går han i?

Samme som din(e) tror jeg...tror jeg så dig...

Anmeld

25. november 2010

Svei

Ranarupta skriver:

Årh altså...

Sådan noget lort!

Ja, det er det rigtig meget...ved ikke lige hvad der skal ske men noget sker der, det er helt sikkert...

Anmeld

25. november 2010

Lullaby

Jbk skriver:

Samme som din(e) tror jeg...tror jeg så dig...

Nu har jeg ikke lige været i den offentlige børnehave siden juni men bor tæt på. Men så snakker vi nok om den samme, måske.  Vidste bare ikke at de allerede havde fyret en. Hvem er det, de har fyret?

Anmeld

25. november 2010

Svei

Lullaby skriver:

Nu har jeg ikke lige været i den offentlige børnehave siden juni men bor tæt på. Men så snakker vi nok om den samme, måske.  Vidste bare ikke at de allerede havde fyret en. Hvem er det, de har fyret?

Ok..så du var ikke til møde...ved ikke hvorfor jeg troede det var dig,...sorry..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.