Flødebollefyld med smag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Zafir

JulieE skriver:

LOL... Så skulle flødebolle guden forlængst have været ude med riven... Mæskede mig i moccaflødeboller første gange da jeg var omkring 15 år og lakridsflødeboller ved jeg man kunne købe hos Kjærstrup chokolade allerede sidste sommer...

HAHA... Der kan du bare se Det er sket mange ting, de sidste 15 år hehe...

Jeg holder på blasfemi Det eneste spas der skal i mine flødeboller er MÅSKE marcipanbund, som jeg også syntes er lidt for meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

HAHA... Der kan du bare se Det er sket mange ting, de sidste 15 år hehe...

Jeg holder på blasfemi Det eneste spas der skal i mine flødeboller er MÅSKE marcipanbund, som jeg også syntes er lidt for meget...

Hi hi... Tror nu alligevel ikke flødebolle guden er en vred gud -Synes måske flødebolle guden istedet skulle kigge lidt på de israelske farvede flødeboller

Men... altså... Hvilke bunde bruger du, hvis det ikke er marcipan bunde? Jacob synes nemlig ikke marcipanbundene er et hit

Anmeld

25. november 2010

Zafir

JulieE skriver:

Hi hi... Tror nu alligevel ikke flødebolle guden er en vred gud -Synes måske flødebolle guden istedet skulle kigge lidt på de israelske farvede flødeboller

Men... altså... Hvilke bunde bruger du, hvis det ikke er marcipan bunde? Jacob synes nemlig ikke marcipanbundene er et hit

Altså nu har jeg jo ikke selv prøvet at lave flødeboller endnu Men jeg har spist dem fra frellesens chokolade nam nam

Og alm kiksebund (lidt ligesom i samba flødeboller) er rigtig fine for mig

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Israelsk farvede flødeboller???

Anmeld

25. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Israelsk farvede flødeboller???

Prøv at se hvad Alexis skriver I Israel er flødebolle fyldet farvet...

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, kommer fra de to lande i verden som har flødeboller. 

Danmark og Israel. Så selvf. skal jeg følge med. 

I Israel er de pakket ind enkeltvis i staniol lignende papir, og så er de farvet indeni. Grøn, gul, rød... Så hyggeligt.

De hedder Krembo hvis man er nysgerrig 

Synes bare det er lidt sjovt... 

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

Hvad tænker du??? 

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad tænker du??? 

At pakke dem enkeltvis...

At lave dem farvede inden i...

mmm...

Altså- som jeg har skrevet i resten af tråden hehe så er jeg jo nok bare dem der sytnesa at en flødebolle er en flødebolle. Ikke så mange dikkedarer ...

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

At pakke dem enkeltvis...

At lave dem farvede inden i...

mmm...

Altså- som jeg har skrevet i resten af tråden hehe så er jeg jo nok bare dem der sytnesa at en flødebolle er en flødebolle. Ikke så mange dikkedarer ...

Nå, haha ja.... De bedste er med Moccasmag Det er de RØV gode til dernede. 

Anmeld

25. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Altså nu har jeg jo ikke selv prøvet at lave flødeboller endnu Men jeg har spist dem fra frellesens chokolade nam nam

Og alm kiksebund (lidt ligesom i samba flødeboller) er rigtig fine for mig

Uh... Dem fra Frellsen er guf guf Men de ultimative (altså når man ser bort fra mine hjmmelavde ) er dem fra Kjærstrup Chokolade. Hvis du kommer i nærheden af Fields eller Snogebæk, skulle du prøve dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.