Flødebollefyld med smag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Ranarupta

JulieE skriver:

Velbekomme -Jeg havde det på samme måde, da jeg fandt den opskrift! Must try

Det forstår jeg godt!

Jeg har smagt nogle med hindbærsmag i guffet og lakridschokoladeovertræk. De var vildt gode!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

JulieE

Ranarupta skriver:

Det forstår jeg godt!

Jeg har smagt nogle med hindbærsmag i guffet og lakridschokoladeovertræk. De var vildt gode!

Det lyder spændende Ikke umiddelbart en smagsviration jeg kunne forestille mig, men på den anden side.... man bliver tit overrrasket Min sviger er kok og han laver vildt lækker mad og igen med smagssammenssætninger, jeg slet ikke kunne tænke samme, f.eks chokoladesufflé med basilikun sorbet

Anmeld

26. november 2010

Ranarupta

JulieE skriver:

Det lyder spændende Ikke umiddelbart en smagsviration jeg kunne forestille mig, men på den anden side.... man bliver tit overrrasket Min sviger er kok og han laver vildt lækker mad og igen med smagssammenssætninger, jeg slet ikke kunne tænke samme, f.eks chokoladesufflé med basilikun sorbet

Synes også, at det lød liiiidt...  Men de var lææækre. Mener de var fra Summerbird.

Hvornår ville du mene, at man skal tilsætte de tørre smagsgivere og de våde smagsgivere, for at man gør mindst skade?

Anmeld

26. november 2010

Ranarupta

Dobbelt indlæg

Anmeld

26. november 2010

JulieE

Ranarupta skriver:

Synes også, at det lød liiiidt...  Men de var lææækre. Mener de var fra Summerbird.

Hvornår ville du mene, at man skal tilsætte de tørre smagsgivere og de våde smagsgivere, for at man gør mindst skade?

Se dte var også det jeg var itvivl om... derfor oprettede jeg tråden. men er kommet frem (med hjelp fra Dot D) til at tørre smagsgivere f.eks kaffe eller lakridspulver vil jeg prøve at putte i når jeg har pisket skummet lidt stift Hvis man skal putte noget flydende i... bom bom... måske allerede sammen med sukkerlagen?

Anmeld

26. november 2010

Ranarupta

JulieE skriver:

Se dte var også det jeg var itvivl om... derfor oprettede jeg tråden. men er kommet frem (med hjelp fra Dot D) til at tørre smagsgivere f.eks kaffe eller lakridspulver vil jeg prøve at putte i når jeg har pisket skummet lidt stift Hvis man skal putte noget flydende i... bom bom... måske allerede sammen med sukkerlagen?

Ja, det lyder fornuftigt!

Kaffen (går ud fra, at det er instant kaffe?) maler du den til helt fint pulver eller bliver det alligevel opløst, selvom det er de der små granulater?

Åh sorry med alle mine spørgsmål... 

Anmeld

26. november 2010

JulieE

Ranarupta skriver:

Ja, det lyder fornuftigt!

Kaffen (går ud fra, at det er instant kaffe?) maler du den til helt fint pulver eller bliver det alligevel opløst, selvom det er de der små granulater?

Åh sorry med alle mine spørgsmål... 

Det er helt Ok du spørger, men jeg aner det ikke Jeg har ikke nået at afprøve det endnu. Men min umiddelbare tanka var nok bar at smide det i. der skal jo piskes pænt længe, så mon ikke det når at blive opløst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.