jordermødre med tørklæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

SSL

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja så længe det varer  

Jaaaaaaaaa  Det må du slet ikke sige, hehe..  12 dage endnu, tralalaalala  MÅSKE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Hasselnødden

SSL skriver:

Jaaaaaaaaa  Det må du slet ikke sige, hehe..  12 dage endnu, tralalaalala  MÅSKE!

Hvem sagde noget? Sagde jeg noget? Nej jeg sagde ikke noget? Sagde du noget?  

Ja måske...

Anmeld

29. november 2010

SSL

Hvem sagde noget? Sagde jeg noget? Nej jeg sagde ikke noget? Sagde du noget?  

Ja måske...

Lalailalai  Jeg ved ikk noget, jeg siger ikk noget, jeg kan ikk noget, jeg gør ikk noget.. LA LA LA LA LA LA

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

SSL skriver:

Lalailalai  Jeg ved ikk noget, jeg siger ikk noget, jeg kan ikk noget, jeg gør ikk noget.. LA LA LA LA LA LA

?

Anmeld

29. november 2010

SSL

?

Hahahahahahahaha, nej hvor er den sjov, det der rensdyr der danser, hahahaha  Mine smiley'er er bare overhoved ikke særlig fancy!!

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

SSL skriver:

Hahahahahahahaha, nej hvor er den sjov, det der rensdyr der danser, hahahaha  Mine smiley'er er bare overhoved ikke særlig fancy!!

Du er ikke plus-medlem, vel? Det var grunden til at jeg fik abonnement - gad simpelthen ikke de kedelige smileyer  De er jo allevegne.. men glæder mig til du er permanent

Anmeld

29. november 2010

SSL

Du er ikke plus-medlem, vel? Det var grunden til at jeg fik abonnement - gad simpelthen ikke de kedelige smileyer  De er jo allevegne.. men glæder mig til du er permanent

Nej, jeg var sidste uge, da jeg meldte mig ind, efter at have hørt om denne fantastiske side.. Anyway, der kunne jeg ikke se andre smiley'er end de her almindelige.. ØV!!

Men jeg bestiller et imorgen, altså - plusMedlem, da man jo kan lidt mere, så må du lige lære mig hvordan jeg finder dem, så jeg kan grine hver gang jeg sender beskeder ud  hehe..

Taaaak!!! Jeg glæder mig også bare SÅ meget!  

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Hvor har du fundet dine smilyer??

Anmeld

29. november 2010

Pikku Myy

lollandpigen skriver:

Indrømmer jeg har stemt måske... Er et svært valg fordi jeg mener at en JM med tørklæde kan være ligeså god som en uden tørklæde. Omvendt har ejg det lidt sådan jeg ikke synes et tørklæde hører hjemme på en fø'destue med hensyn til hygiejne....

En ting er sikkert hun skal kunne forstå mig og tale dansk....

Nu er jeg ikke nået hele tråden igennem, så se igennem dette svar hvis du allerede har fået det

Det er klart mere hygiejnisk for sundhedspersonale at have tildækket deres hår, så tørklæder tæller positivt for hygiejnen

Anmeld

30. november 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Hvor har du fundet dine smilyer??

Jeg er også smiley misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.