Vinterdæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

NoName

Tulle Mus skriver:

Jeg har stemt blankt, da jeg endnu ikke har fået vinter dæk på, men plejer og have det..

Min kæreste er mekaniker, og det er jo altid mekanikerens kone's bil, der er den sidste der bliver lavet...  Men hva, jeg kunne jo også bare selv lige gøre det...

nemmerlig - på med vanten søster....

jeg gør det herhjemme at jeg truer med min arbejdsplads. men er der andre gøremål som f.eks at noget skal hænges op. så finder jeg det største bor og vaterpas frem og spør om han ikke lige kan hjælpe med at montere boret, da ejg mangler fingerkræfter. Han springer op af sofaen som en gazelle, du skal sQ da ikke bruge DET bor tøs.... skal jeg ikke??? spør jeg så dumt.... og så hænger han det op for mig, med et mindre bor.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Bom

noname skriver:

nemmerlig - på med vanten søster....

jeg gør det herhjemme at jeg truer med min arbejdsplads. men er der andre gøremål som f.eks at noget skal hænges op. så finder jeg det største bor og vaterpas frem og spør om han ikke lige kan hjælpe med at montere boret, da ejg mangler fingerkræfter. Han springer op af sofaen som en gazelle, du skal sQ da ikke bruge DET bor tøs.... skal jeg ikke??? spør jeg så dumt.... og så hænger han det op for mig, med et mindre bor.....

Hehe sådan...

Jeg er jo heldigvis på barsel, så skal ikke noget idag.. Men hvis han ikke får dem sat på idag, så gør jeg det nok bare selv imorgen..  (Jeg kan lave bil til hus behov, så skiften dæk er det mindste) Lysten skal bare lige være der..

Anmeld

23. november 2010

NoName

Tulle Mus skriver:

Hehe sådan...

Jeg er jo heldigvis på barsel, så skal ikke noget idag.. Men hvis han ikke får dem sat på idag, så gør jeg det nok bare selv imorgen..  (Jeg kan lave bil til hus behov, så skiften dæk er det mindste) Lysten skal bare lige være der..

ja lysten skal lige være der...

med sådan et vejr i dag, ved jeg at telefonerne kimer på værkstederne rundt omkring.... godt jeg er på barsel....

Anmeld

23. november 2010

Bom

noname skriver:

ja lysten skal lige være der...

med sådan et vejr i dag, ved jeg at telefonerne kimer på værkstederne rundt omkring.... godt jeg er på barsel....

Puha ja, glæder mig sku ikke til at kæresten kommer hjem, for hans telefon ringer nok 3 gange så meget idag som den plejer.. Men hva, der er jo penge i det..

Anmeld

23. november 2010

NoName

Tulle Mus skriver:

Puha ja, glæder mig sku ikke til at kæresten kommer hjem, for hans telefon ringer nok 3 gange så meget idag som den plejer.. Men hva, der er jo penge i det..

ja, det skal man huske når telefonen ringer for 375 gang

Anmeld

23. november 2010

4xGreve

Ja da... vil jo være direkte dumt andet - Frank der er pladesmed tog her for 2-3 uger siden vores vinterdæk med på arbejde også skiftet han fra sommer til vinter i en pause... her hjemme slækker vi ikke på sikekrheden og især ikke nu hvor vi har Daniella vi har ikke råd til at lade vær.

Mvh. TrioeN

Anmeld

23. november 2010

Ploffer

Jeps....Kører altid med vinterdæk om vinteren.

I år har det dog knebet med pengene til at få skiftet om, men idag kl. 14.30 bliver de sat på 

Blev lige reddet af mormor og morfar 

Pyha... det er da vist også lige i sidste øjeblik 

Anmeld

23. november 2010

Zafir

Vi kører jo 60.000 km om året, så vi kører absolut på vinterdæk.

I år har vi været rigtig dygtige og været inde på daek24.dk, og fundet nogen rigtig gode vinterdæk der har vundet alle muuuulige fdm test's. Det er bare fedt. Man føler virkelig man står fast.

Anmeld

23. november 2010

Jetjen

noname skriver:

Af ren nysgerrighed skal jeg lige høre om i alle kører på vinterdæk.

Selv gør jeg, jeg tør ikke andet.

Har en fornemmelse af at mange vælger vinterdæk på bilen fra hvilket er en MEGA dårlig idé. (men self op til folk selv)

Nu arbejder jeg i bilbranchen og ved at der ER forskel på dækkene.

NoName

Har nu altid gjort det, men egentligt ikke syntes det var nødvendigt. Men efter sidste vinter har selv jeg da lært, og det troede jeg egentligt alle havde. Det tyder afstemningsresultatet jo så også på

Anmeld

23. november 2010

FrkT

JA, vi kører på vinterdæk. Tør da slet ikke andet.... og ikke kun at jeg ikke tør andet, KAN heller ikke andet, da jeg ender med at sidde fast for et godt ord, da vi bor lidt uden for byen i skovområde og jeg har 56 km hver vej på arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.