så fik han sin dom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Man fatter det ikke....!! Jeg bliver enormt gal på dine vegne. Det er simpelthen ikke menneskeligt, at det skal være sådan. 

Og selv tak...pas på dig selv! 

skal jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Louisiana

Anonym skriver:

har den sikkerhed at jeg har fået hemmelig adresse og nummer. men ikk mere end det

Er der slet ikke noget politiet kan gøre? Det er jo slet ikke nok... Med de ting han har gjort, så er han jo skide farlig, at lade rende rundt...

Anmeld

19. november 2010

AA10

undskylde...? du skal sku ikke undskylde.. Sådan en syg stodder undskyld mit sprog men er der nogen der skal bede om undskyld er det ham... 10 dage det er jo til grin... havde han lavet et røveri var det 6 år det er så utroligt... Det er et sygt samfund på det punkt.. han burde aldrig komme ud ... ja det er bare min holdning.. håber du finder på en løsning og slippe af med ham... herfra

Anmeld

19. november 2010

Vidunderligeunger

???????? what? det er jo fuldstændig uhørt! ihh altså...

Det ville jeg gå videre med det der... 

STORT knus til dig!!

Anmeld

19. november 2010

mariamiss6

Hold kæft hvor er det klamt altså....

Sådan et svin.... Psykopat stodder....

Lorte system...

Stakkels dig....

MEGET vred.....

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Er der slet ikke noget politiet kan gøre? Det er jo slet ikke nok... Med de ting han har gjort, så er han jo skide farlig, at lade rende rundt...

nej, desværre. gid de kunne

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

AA10 skriver:

undskylde...? du skal sku ikke undskylde.. Sådan en syg stodder undskyld mit sprog men er der nogen der skal bede om undskyld er det ham... 10 dage det er jo til grin... havde han lavet et røveri var det 6 år det er så utroligt... Det er et sygt samfund på det punkt.. han burde aldrig komme ud ... ja det er bare min holdning.. håber du finder på en løsning og slippe af med ham... herfra

tak, '

har barn et med ham, han har ikke set det og håber heller ikke han gør det, for så skal jeg se ham igen og det kan jeg ikke klare

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

???????? what? det er jo fuldstændig uhørt! ihh altså...

Det ville jeg gå videre med det der... 

STORT knus til dig!!

det har jeg ikke råd til, min advokat siger at det ikke kan betale sig for han får ikke en større dom, jeg kan bare håbe på at han gør noget inden for 1 år så kommer han ind i 1 år, men ved skisme aldrig med ham, og hvis jeg laver en ny sag og taber den skal jeg betale for den 

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hold kæft hvor er det klamt altså....

Sådan et svin.... Psykopat stodder....

Lorte system...

Stakkels dig....

MEGET vred.....

ja og er næsten sikker på han gør det igen, desværre,,¨

Anmeld

19. november 2010

Riksen

Det gør mig inderligt ondt at høre, hvor lidt der bliver taget hensyn til dig. Det er under al kritik at der ikke bliver gjort mere ud af at straffe personfarlig kriminalitet.

Jeg troede ellers at man havde fjernet kæresterabatten (eller hvad man nu kalder den) - men det er måske kun i forhold til mord? Aner det ikke, synes bare jeg havde hørt noget om det.

Det er i hvert fald dybt, dybt rystende at man kan slippe af sted med sådan noget!! Det burde ikke kunne betale sig at voldtage - uanset om man er kæreste med ofret eller ej!

Du har min dybeste medfølelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.