så fik han sin dom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

SaraLM

Det danske retssystem sætter ikke hårdt nok ind de rigtige steder, hvis du spørger mig!

10 dage og 1 års betinget er SLET IKKE NOK for at frihedsberøve og voldtage, 3 år er ikke nok for at slå et andet menneske ihjel.. og når det så bliver sat i forhold til at det giver 8 år at røve en bank... Uhørt at økonomisk kriminalitet bliver straffet hårdere i DK end hvis man gør andre mennesker fortræd...

Det er nogle af de få ting i vores systemer der virkeligt kan bring mit pis i kog!

Nej, lige i de sager der kunne vi godt lære noget af andre landes strafsystemer!
Og at det så i DK heller ikke er særligt "slemt" at sidde i fængsel er så en hel anden sag....

Det gør mig uendeligt ondt at du har oplevet det du har, og jeg håber du får tilbudt noget hjælp, der kan få dig hel igennem den oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Shibby

Han burde få samme behandling.. Han slap billigt..10 dage..Han gør det bare igen. Hvordan kan du føle dig sikker nu??

Jeg f*cking hader det danske system!

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

100 procent tryg kommer man nok ikke til at føle sig - men håber du får fjernet dig fra sammenhænge, hvor du kan møde ham og blive mindet om det. Måske hemmeligt nummer? Så du får tid til at blive stærk igen:-)

har hemmeligt nummer og adresse, men tror aldrig jeg bliver tryg, men skal bare lærer at leve med frygten

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Det danske retssystem sætter ikke hårdt nok ind de rigtige steder, hvis du spørger mig!

10 dage og 1 års betinget er SLET IKKE NOK for at frihedsberøve og voldtage, 3 år er ikke nok for at slå et andet menneske ihjel.. og når det så bliver sat i forhold til at det giver 8 år at røve en bank... Uhørt at økonomisk kriminalitet bliver straffet hårdere i DK end hvis man gør andre mennesker fortræd...

Det er nogle af de få ting i vores systemer der virkeligt kan bring mit pis i kog!

Nej, lige i de sager der kunne vi godt lære noget af andre landes strafsystemer!
Og at det så i DK heller ikke er særligt "slemt" at sidde i fængsel er så en hel anden sag....

Det gør mig uendeligt ondt at du har oplevet det du har, og jeg håber du får tilbudt noget hjælp, der kan få dig hel igennem den oplevelse

nej det er et frygteligt system, de har det alt for godt i fængslet,  her hjemme.

jo for psykolog hjælp, og har fået hemmelig adresse og mobil nummer

Anmeld

19. november 2010

Kildebakken

Anonym skriver:

han havde fået 2 års fængsel hvis vi ikk havde kendt hinanden, men fordi vi var kærester er straffen laver, det er den også hvis han havde voldtaget en handicappet, hader det her lorte rets system,,,

og må indrømme at jeg ikk håber at han får noget med vores søn at gøre, ved godt det er bedst for barnet at kende sin far, men syns ikk han skal møde ham når han er så ustabil

Faktisk kan det være sværere at komme over et overgreb fra en kæreste, fordi man jo har åbnet sig overfor vedkommende og bebrejder sig selv mere. Jeg håber virkelig at du kan beskytte jeres søn. 

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Han burde få samme behandling.. Han slap billigt..10 dage..Han gør det bare igen. Hvordan kan du føle dig sikker nu??

Jeg f*cking hader det danske system!

nej bestemt ikk meget, kan ikk føle mig sikker, men har fået hemmelig adresse, og nummer, men han ved hvor al min familie bor, sååe

Anmeld

19. november 2010

SaraLM

Det er godt du får noget hjælp, plus hemmeligt nummer/adresse.

Jeg håber at du i statsamtet får hjælp til at håndtere samkvemssagen, så den falder ud til din og dit barns fordel

Anmeld

19. november 2010

LouiseNielsen

Vil meget gerne fortælle dig min historie, og fortælle dig hvad jeg ahr gjort for at lære at leve med frygten. Kan du skrive til mig privat, så jeg klan skrive til dig. For kan ikke skrive anonym herinde kan jeg se....

Håber min erfaring vil ku hjælpe dig!

Min eks forsøgte at kvæle mig og mange andre forskellige ting, han fik 60 dage. Så kender den følelse du sidder tilbage med....

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Faktisk kan det være sværere at komme over et overgreb fra en kæreste, fordi man jo har åbnet sig overfor vedkommende og bebrejder sig selv mere. Jeg håber virkelig at du kan beskytte jeres søn. 

det  er pisse svært, han har ikk set sin søn endnu, skal desværre til at kører en faderskabssag...

gør mit bedste for at passe på den bette, og bor kun få min mor for hjælpens skyld

Anmeld

19. november 2010

Louisiana

Det er simpelthen under al kritik! Jeg synes nærmest, at det er at håne offeret, at give en så latterlig dom

Håber du er i sikkerhed??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.