så fik han sin dom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Det er godt du får noget hjælp, plus hemmeligt nummer/adresse.

Jeg håber at du i statsamtet får hjælp til at håndtere samkvemssagen, så den falder ud til din og dit barns fordel

håber jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Lusi

Anonym skriver:

har hemmeligt nummer og adresse, men tror aldrig jeg bliver tryg, men skal bare lærer at leve med frygten

Kan fucking bare ikke være rigtigt, man skal "lærer at leve med frygten"...

Helt seriøst, så har jeg tit tænkt på, at det da kunne være "godt", hvis det i stedet for var naboens datter der blev voldtaget, så var en politikers datter.. Er hårdt at sige, men helt ærlig folk bliver voldtaget og slået ihjel i forvejen, så hvorfor ikke dem.. Så kunne de da mærke smerten på egen hånd og måske forstå der skulle gøres noget ved det NU!!!

Anmeld

19. november 2010

Kildebakken

Anonym skriver:

det  er pisse svært, han har ikk set sin søn endnu, skal desværre til at kører en faderskabssag...

gør mit bedste for at passe på den bette, og bor kun få min mor for hjælpens skyld

Tror ikke det bliver svært at få den fulde forældremyndighed med jeres historie, selvom der måske er lang behandlingstid. Du må i hvert fald kæmpe alt hvad du kan:-)

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Det er simpelthen under al kritik! Jeg synes nærmest, at det er at håne offeret, at give en så latterlig dom

Håber du er i sikkerhed??

har den sikkerhed at jeg har fået hemmelig adresse og nummer. men ikk mere end det

Anmeld

19. november 2010

bette

tror godt jeg ved hvem du er..og ville bare lige sige at jeg er frygtelig ked af at det danske system ikke har givet ham 10 år istedet.. må indrømme jeg troede faktisk der stod 10 år da jeg lige læste det første gang.. men 10 dage...jeg er måløs.. 

håber du er okay!! 

kram til dig 

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Kan fucking bare ikke være rigtigt, man skal "lærer at leve med frygten"...

Helt seriøst, så har jeg tit tænkt på, at det da kunne være "godt", hvis det i stedet for var naboens datter der blev voldtaget, så var en politikers datter.. Er hårdt at sige, men helt ærlig folk bliver voldtaget og slået ihjel i forvejen, så hvorfor ikke dem.. Så kunne de da mærke smerten på egen hånd og måske forstå der skulle gøres noget ved det NU!!!

syntes også det er forfærdenlig, især nu hvor jeg ved hvordan det er at leve med,

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Tror ikke det bliver svært at få den fulde forældremyndighed med jeres historie, selvom der måske er lang behandlingstid. Du må i hvert fald kæmpe alt hvad du kan:-)

gør jeg sørme også

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

tror godt jeg ved hvem du er..og ville bare lige sige at jeg er frygtelig ked af at det danske system ikke har givet ham 10 år istedet.. må indrømme jeg troede faktisk der stod 10 år da jeg lige læste det første gang.. men 10 dage...jeg er måløs.. 

håber du er okay!! 

kram til dig 

det gør du også. men vil gerne beholde min anonymitet.

syntes også det er alt for lidt, men kan desværre ikk gøre mere.

Anmeld

19. november 2010

bette

Anonym skriver:

det gør du også. men vil gerne beholde min anonymitet.

syntes også det er alt for lidt, men kan desværre ikk gøre mere.

det respektere jeg skam også :)

har du fået en forklaring på hvorfor det kun er 10 sølle dage?

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

det respektere jeg skam også

har du fået en forklaring på hvorfor det kun er 10 sølle dage?

jep, han fik kun 10 tage og 1 års betinget pga at vi var kærester da han voldtog mig, det samme gælder hvis jeg havde været handicappet, men hvis jeg havde været en normal fremmede havde han fået ca 2 års fængsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.