Anonym skriver:
det blev 10 dages fængsel og 1 års betænget, for at have voldtaget mig, sendt trusler, taget mig med 500 km fra mit hjem uden jeg vilje(blev hentet af politiet da de endelig fandt mig), kørt mig helt ned psykisk,
helt ærlig så syntes jeg han er sluppet billigt.!
han skulle selv prøve at være det igennem,!
kan blive så rasende på det danske retssystem,
sorry men havde brug for lidt luft. undskyld negativt indlæg
Jeg sidder næsten og ryster efter at have læst dit indlæg, synes det er så hårdt.... De ting han har gjort ved dig... det heler aldrig helt, der vil altid være dybe ar!!
og 10 dage.. du godeste.. har du fået lavet et tilhold på ham? og husk nu, at hemmelig adresse i telefon bogen ikke er nok, du skal have lavet den via kommunen, som beskyttet adresse og navn... og den SKAL fornyes hvert år... hvis ikke du har det, kan han betale 170 kr. hos kommunen for at få oplyst din adresse.....
Jeg sidder selv i en sådan situation, og lever selv under beskyttet adresse og navn, da min ex bankede mig igennem 5 år... jeg har dog ikke noget barn med ham, men han havde/har en datter som jeg så misrøgt på igennem de år - ikke sjovt, og "kæmper" stadig med det.
Denne debat handler bestemt ikke om mig, men ville bare sige at jeg FØLER så meget med dig, og ved "nogenlunde" hvad det er du gennemgår - og du er velkommen til at skrive hvis du har brug for at snakke, og håber det bedste for dig og den bette.