så fik han sin dom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.222 visninger
75 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

det blev 10 dages fængsel og 1 års betænget, for at have voldtaget mig, sendt trusler, taget mig med 500 km fra mit hjem uden jeg vilje(blev hentet af politiet da de endelig fandt mig), kørt mig helt ned psykisk,

helt ærlig så syntes jeg han er sluppet billigt.!
han skulle selv prøve at være det igennem,!

kan blive så rasende på det danske retssystem,

sorry men havde brug for lidt luft. undskyld negativt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

quar20

Du skal bestemt IKKE undskylde for dit indlæg..!! Det er simpelthen FOR ringe.. Man kan jo ikke kalde det en straf det han har fået..!!

Er virkelig ked af det på dine vejne.. Og ikke mindst beviser dette DESVÆRRE at vores retssystem er HELT FORKERT på den..!!

Sender dig lige en KÆMPE varm >:<

Anmeld

19. november 2010

Kildebakken

Jeg føler med dig

Det er svært at forstå, hvorfor straffen for voldtægt skal være så mild:-(

Kan du føle dig i sikkerhed nu?

Anmeld

19. november 2010

Lusi

Du skal da absolut ikke undskylde for et negativt indlæg!!!

Det danske retssystem er ikke- eksisterende og 100% RÅDENT..!

Ryger selv op i det røde felt hver gang, jeg sidder og læser text-tv eller ser nyhederne.. Hvis du snyder staten for penge SÅ vanker der, men slår du en ihjel, voldtager én eller yder insest, jamen så skal du da ha et klap på skulderen og 1000.- i lommepenge

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Du skal bestemt IKKE undskylde for dit indlæg..!! Det er simpelthen FOR ringe.. Man kan jo ikke kalde det en straf det han har fået..!!

Er virkelig ked af det på dine vejne.. Og ikke mindst beviser dette DESVÆRRE at vores retssystem er HELT FORKERT på den..!!

Sender dig lige en KÆMPE varm >:<

han havde fået 2 års fængsel hvis vi ikk havde kendt hinanden, men fordi vi var kærester er straffen laver, det er den også hvis han havde voldtaget en handicappet, hader det her lorte rets system,,,

og må indrømme at jeg ikk håber at han får noget med vores søn at gøre, ved godt det er bedst for barnet at kende sin far, men syns ikk han skal møde ham når han er så ustabil

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Jeg føler med dig

Det er svært at forstå, hvorfor straffen for voldtægt skal være så mild:-(

Kan du føle dig i sikkerhed nu?

nej kan ikk føle mig sikker kun i 10 dage hvor han sidder inde

Anmeld

19. november 2010

twinboys

Åhhh for søren sender dig et varmt kram..

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Du skal da absolut ikke undskylde for et negativt indlæg!!!

Det danske retssystem er ikke- eksisterende og 100% RÅDENT..!

Ryger selv op i det røde felt hver gang, jeg sidder og læser text-tv eller ser nyhederne.. Hvis du snyder staten for penge SÅ vanker der, men slår du en ihjel, voldtager én eller yder insest, jamen så skal du da ha et klap på skulderen og 1000.- i lommepenge

hader det, som jeg skrev til quar20 så hvis han ikk havde kendt mig havde han fået 2 års fængsel, men fordi vi var kærester får han kun 10 dage, det samme gælder hvis han voldtaget en handicappet fik han også en mild straf

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Åhhh for søren sender dig et varmt kram..

tak

Anmeld

19. november 2010

Kildebakken

Anonym skriver:

nej kan ikk føle mig sikker kun i 10 dage hvor han sidder inde

100 procent tryg kommer man nok ikke til at føle sig - men håber du får fjernet dig fra sammenhænge, hvor du kan møde ham og blive mindet om det. Måske hemmeligt nummer? Så du får tid til at blive stærk igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.