hader nytårsaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Lady Marion <3

Altså vi åbner gerne vores dør til andre børne familier nytårs aften   Vi plejer kun at være os   Vi kender ikke så mange andre børne familier med små børn så hvis der er nogle der har lyst ?? Så lad os lave noget hygsomt sammen ..   Vi er 2 voksne i 30 erne og en teenage søn på 15 og en bette knægt på halvandet år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Steph_Laurits

Min kæreste og jeg bor selv i Randers, vi kender ikke rigtig nogen her i byen, så du må da gerne skrive, så kan vi da prøve at lære hinanden at kende.

Kunne være hyggeligt med vennepar så man sammen kunne lave ting som bio, lave lækker mad osv.
Så prøv da at skirve

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Anonym skriver:

Du virker som et rigtig rart menneske Det er dejligt at høre

Tak skal du have, det mener jeg, også jeg er, og mine venner siger heldigvis det samme, sååååå du skal være velkommen til en snak, når tid og lyst skulle være der

Anmeld

19. november 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Altså vi åbner gerne vores dør til andre børne familier nytårs aften   Vi plejer kun at være os   Vi kender ikke så mange andre børne familier med små børn så hvis der er nogle der har lyst ?? Så lad os lave noget hygsomt sammen ..   Vi er 2 voksne i 30 erne og en teenage søn på 15 og en bette knægt på halvandet år

Nu skal du passe på hvad du inviterer til - du risikerer jo at vi tager dig på ordet....

Anmeld

19. november 2010

oo

altså ja, jeg hader nytårsaften, men det er fordi jeg synes folk er direkte ubehagelige på den aften. det skal være SÅ sjovt og SÅ festligt at det grænser til det ondskabsfulde, så jeg er aldrig i byen nytårsaften udover evt hos nogle få nære venner.

sidste år var Søren og jeg alene herhjemme, vi lavede STOR middag og så film og klokken ti i midnat væltede vi ned gennem en måneoplyst skov med en flaske asti i vanterne og så fyrværkeri nedover Fynshav og Faaborg.

man kan SAGTENS have en god nytårsaften bare sammen med kæresten/moren/faren/søsteren/broren eller whoever - det hele handler om indstilling

Anmeld

19. november 2010

Snefnug1984

Hvor er det ærgeligt, at der er så mange herinde, som synes at dét "kun" at være kæresten og sig selv nytårsaften er trist og kedeligt.. Kæresten og jeg har ofte holdt nytårsaften alene, da vi ikke rigtig har nogen fælles venner endnu, da jeg er blevet færdig på studie og han stadig læser, men vi har hygget os alle gangene. Vi plejer at høre "festen og gæsten" på P3 hele formiddagen, hvorefter vi pynter op osv. sammen. Så laver vi god mad - 3 retter selvfølgelig og nyder maden, da det jo skal vare hele aftenen. Så går vi som regel en tur inden desserten og ved midnatstid spiser vi hjemmelavet kransekage og nyder champagnen. Vi ser evt. en film Og så nyder vi fyrværkeriet fra stuen eller terassen, hvis vejret er til det. Vi betragter blot nytårsaften som en hvilken som helst aften, som dog er lidt mere festlig og vi føler os ikke forpligtet til at sidde og hyggesnakke hele aftenen og sidde og kigge hinanden dybt i øjnene

Aftenen er jo hvad man selv gør den til

Anmeld

19. november 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Tak skal du have, det mener jeg, også jeg er, og mine venner siger heldigvis det samme, sååååå du skal være velkommen til en snak, når tid og lyst skulle være der

Og jeg bakker op om denne mening

Anmeld

19. november 2010

MetteDN

Hej

Jeg kunne se du skrev at i næsten lige var flyttet til Randers. Det er vi også.. Vi er et par på 19 og 23år..

Tænkte at der måske kunne være en mulighed for at lærer hinanden at kende. Jeg kender stort set ingen i Randers..

Mvh Mette

Anmeld

19. november 2010

Steph_Laurits

MetteDN skriver:

Hej

Jeg kunne se du skrev at i næsten lige var flyttet til Randers. Det er vi også.. Vi er et par på 19 og 23år..

Tænkte at der måske kunne være en mulighed for at lærer hinanden at kende. Jeg kender stort set ingen i Randers..

Mvh Mette

Hvor er I fra i Randers?

Anmeld

19. november 2010

MetteDN

StephanieJ skriver:

Hvor er I fra i Randers?

Vi bor lige ved siden af stadion Hvad med jer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.