Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: I har jo også en lille en, som man kan snakke om/lege med.., Vi har jo kun os 2 og så fedt er det heller ikke lige at snakke om arbejde/skole hele tiden
I har jo også en lille en, som man kan snakke om/lege med.., Vi har jo kun os 2 og så fedt er det heller ikke lige at snakke om arbejde/skole hele tiden
Så må I ud at finde nogle venner. De kommer ikke dumpende med posten.
Selv har jeg ikke det store forhold til nytårsaften. Vil allerhelst arbejde, for så er jeg fredet i forhold til juledagene.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der andre der har det som jeg... Hader nytårs aften... plejer at sidde hjemme ved min mor og hendes mand sammen med min kæreste... da vi ingen venner har... nøj hvor jeg hader de tider hvor man fx går en tur og kan se igennem andres vinduer ,og se alle de venner de har og hvor skægt de har det.. :,/
Er der andre der har det som jeg... Hader nytårs aften... plejer at sidde hjemme ved min mor og hendes mand sammen med min kæreste... da vi ingen venner har... nøj hvor jeg hader de tider hvor man fx går en tur og kan se igennem andres vinduer ,og se alle de venner de har og hvor skægt de har det.. :,/
Åh jo den kender jeg godt... HADER også nytårs aften bla. pga. det skriver men mest pga. vi nu har et barn og kan ikke holde et brag af en fest og det er der ikke mange der er emd på!
du skal være velkommen til at skrive hvis du mangler en "penneveninde" eller hvad det hedderplejer at være en god "lytter"
knus sabina
så er det da heldigt at der er 1½ månede til nytårsaften... på den tid kan man altså med den rette ånd komme til at møde nogle søde mennesker som gerne vil holde nytår med jer...det kræver altså også en indsats fra jeres side..
man kommer desværre ikke langt ved at sidde have ondt af sig selv.. (sorry hvis det lyder barskt det er absolut ikke ondt eller dårligt ment. men det er sandt ) jeg mener nu bare at det hjælper at komme ud af fjerene få fingeren ud og kom ud og oplev omegnen og vær social på skolen og på arbejdet.. deltag i arrangementer og kom hinanden ved...
WiitrioeN skriver: Åh jo den kender jeg godt... HADER også nytårs aften bla. pga. det skriver men mest pga. vi nu har et barn og kan ikke holde et brag af en fest og det er der ikke mange der er emd på!
Pu ha ja den kan jeg godt se også. så står man i et kæmpe dilemma skal man vælge at få barnet passet og gå glip af den store aften med bebs :/ Det kunne bare være rart at sidde og snakke med nogle over en god middag
isabellamor skriver: så er det da heldigt at der er 1½ månede til nytårsaften... på den tid kan man altså med den rette ånd komme til at møde nogle søde mennesker som gerne vil holde nytår med jer...det kræver altså også en indsats fra jeres side.. man kommer desværre ikke langt ved at sidde have ondt af sig selv.. (sorry hvis det lyder barskt det er absolut ikke ondt eller dårligt ment. men det er sandt ) jeg mener nu bare at det hjælper at komme ud af fjerene få fingeren ud og kom ud og oplev omegnen og vær social på skolen og på arbejdet.. deltag i arrangementer og kom hinanden ved...
Det synes jeg bestemt også vi prøver på. Går bla til sumba og prøver at lave nogle arrengmenter (hvordan det nu staves) efter skolen med fx julefrokost og studie tur.. Er så havnet i en lidt træls klasse for de tilmelder sig og i sidste øjeblik melder de fra :/ øv øv
Anonym skriver: Det synes jeg bestemt også vi prøver på. Går bla til sumba og prøver at lave nogle arrengmenter (hvordan det nu staves) efter skolen med fx julefrokost og studie tur.. Er så havnet i en lidt træls klasse for de tilmelder sig og i sidste øjeblik melder de fra :/ øv øv
er der ikke fredagsbar osv... så skid på dem du går i klasse med.. så evt nogle fra skolen bare.. (kender nemlig godt det med en træls klasse hvor man nærmest passer bedre ind i parallelklassen)
nu ved jeg selvf ikke hvilken slags skole du går på. om det er HF eller gymnasie eller hg eller noget helt 4.. men man plejer da at være rimelig social på en skole på en eller anden facon...
Kn godt se at det er svært. Men I må bare fortsætte "kampen". Der skal nok komme nogen gode venner før eller senere. Held og lykke
Malthes mor skriver: Kn godt se at det er svært. Men I må bare fortsætte "kampen". Der skal nok komme nogen gode venner før eller senere. Held og lykke
Tusinde tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128