hader nytårsaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

er der ikke fredagsbar osv...  så skid på dem du går i klasse med.. så evt nogle fra skolen bare.. (kender nemlig godt det med en træls klasse hvor man nærmest passer bedre ind i parallelklassen)

nu ved jeg selvf ikke hvilken slags skole du går på. om det er HF eller gymnasie eller hg eller noget helt 4..  men man plejer da at være rimelig social på en skole på en eller anden facon... 

hehe nej vi har desværre ikke en fredags bar da det er social og sundhedsskolen :/ Så det må vi ikke .. Kunne elllers have været godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Dot D

Anonym skriver:

Altså vi har nogle bekendte som kollegaer og skole kammerater.. Men vi er 22 og 24 og begge har vi i vores liv flyttet hver ca 16 gange i vores liv, så venskabene har ikke holdt fast, og så har vi somme tider fundet nogle som tog stoffer og sådan, så dem ville vi ikke holde fast i.. Så nu har vi begge bare fået rigtig svært ved at finde nogle fordi vi er så rodløse.. vi er næsten lige flyttet til Randers så der er vi ved at lære folk at kende.. og håber at blive boende her Tænker også bare på den dag i skal giftes.... hvor bliver det bare ensomt..

Håber da helt sikkert på I finder nogle venner, ellers skriv til mig PB bor lidt nord for Randers, måske vi sammen kan finde nogle venner til jer. Det er jo rart med nogle at hygge med OGSÅ andre dage end nytårsaften

Hører gerne fra dig

Dot

Anmeld

18. november 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

hehe nej vi har desværre ikke en fredags bar da det er social og sundhedsskolen :/ Så det må vi ikke .. Kunne elllers have været godt

kan i så ikke bare smutte på café eller noget...  det lyder da til at være den tammeste klasse ever... 

Anmeld

18. november 2010

Pena

Ja jeg hader også både jul og nytår.

Det er som om at hvis livet ikke lige spiller med på ens side, så bliver disse dage på en måde ret triste. Man tager lidt livet op til revision nytårsaften, og det er ikke altid rart.

De år hvor man har festet, er forventningerne skruet helt op til nytårsaften, og det bliver altid lidt fiasko synes jeg hvor kærestepar står og skændes folk bliver sentimentale osv. Rigtig møgaften.

Så i år tror jeg faktisk bare jeg bliver hjemme og putter med min hunni.

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Håber da helt sikkert på I finder nogle venner, ellers skriv til mig PB bor lidt nord for Randers, måske vi sammen kan finde nogle venner til jer. Det er jo rart med nogle at hygge med OGSÅ andre dage end nytårsaften

Hører gerne fra dig

Dot

Hehe tusinde tak. Det er pænt af dig. Har bare svært ved at møde folk når de ved dette om mig. Ønsker heller ikke medlidenhed. Måske mig der har skrevet brevet på en forkert måde ; Ville bare gerne høre om der var andre der har det sådan og hvad de evt gør

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Søddepødde skriver:

Ja jeg hader også både jul og nytår.

Det er som om at hvis livet ikke lige spiller med på ens side, så bliver disse dage på en måde ret triste. Man tager lidt livet op til revision nytårsaften, og det er ikke altid rart.

De år hvor man har festet, er forventningerne skruet helt op til nytårsaften, og det bliver altid lidt fiasko synes jeg hvor kærestepar står og skændes folk bliver sentimentale osv. Rigtig møgaften.

Så i år tror jeg faktisk bare jeg bliver hjemme og putter med min hunni.

ja nemlig. Synes også bare det hele er blevet så overfladisk. Jeg synes også det hele næsten handler om hvor store julegaver man har fået, og hvor meget krudt man kan fyrer af... Det må virkelig være forfærdelig at være barn i dag, hvis forældrene ikke lige har de fleste penge :/ Puha

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

kan i så ikke bare smutte på café eller noget...  det lyder da til at være den tammeste klasse ever... 

hehe ja.. Det er det...

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Anonym skriver:

Hehe tusinde tak. Det er pænt af dig. Har bare svært ved at møde folk når de ved dette om mig. Ønsker heller ikke medlidenhed. Måske mig der har skrevet brevet på en forkert måde ; Ville bare gerne høre om der var andre der har det sådan og hvad de evt gør

Er skam ikke medlidenhed, jeg var bare selv "den uden venner" da jeg var yngre, og det er da ikke sjovt, er heldigvis kommet ret godt efter det i mit voksenliv, mon det er fordi jeg snakker og snakker og snakker med alle mulige og umulige mennesker Så kom bare an, jeg tænker IKKE, at du er sådan eller sådan, bare fordi du har skrevet dette indlæg. Og jeg er faktisk ret god at snakke med og god til at lytte hvis du får lyst

Anmeld

18. november 2010

Mi

Hvis i ikke har nogle at være sammen med og ikke har lyst til at sidde med din mor, så kunne i måske melde jer som frivillige på et krisecenter, værested eller hjem for hjemløse.

Håber i efterhånden får nogle venskaber når i har boet et stykke tid på samme sted.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Er skam ikke medlidenhed, jeg var bare selv "den uden venner" da jeg var yngre, og det er da ikke sjovt, er heldigvis kommet ret godt efter det i mit voksenliv, mon det er fordi jeg snakker og snakker og snakker med alle mulige og umulige mennesker Så kom bare an, jeg tænker IKKE, at du er sådan eller sådan, bare fordi du har skrevet dette indlæg. Og jeg er faktisk ret god at snakke med og god til at lytte hvis du får lyst

Du virker som et rigtig rart menneske Det er dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.