Anonym skriver:
Hehe tusinde tak. Det er pænt af dig. Har bare svært ved at møde folk når de ved dette om mig. Ønsker heller ikke medlidenhed. Måske mig der har skrevet brevet på en forkert måde ;
Ville bare gerne høre om der var andre der har det sådan og hvad de evt gør 
Altså de venner jeg har fået, har jeg mødt, når jeg har været indlagt (er jeg engang imellem) og de andre jeg har, har jeg mødt på noget der hedder sclerose-centret, hvor jeg har været til genoptræning. Ofte møder man jo også folk udfra ens interesser, og hvor man nu lige er i livet.
Kunne du ikke melde dig til noget, og så derigennem finde dig nogle venner? det kunne være aftenskole, sport osv.
jeg kender godt det der med at man ikke ønsker at folk har ondt af en. I sin tid skrev jeg aldrig at jeg ingen venner havde, for følte at folk syntes det var synd for mig. Man føler sig lidt pinlig når man ingen venner har. Men jeg har stået hvor du står og ved godt, hvad det vil sige. hvis du tør opsøge folk, melde dig til et eller andet, så med tiden skal det nok lykkes dig at få venner. jeg bor desværre for langt væk fra dig ellers ville jeg da godt tage en hygge-snak med dig
og det skriver jeg ikke af medlidenhed, men af forståelse 
Anmeld