hader nytårsaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.090 visninger
67 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

Er der andre der har det som jeg... Hader nytårs aften... plejer at sidde hjemme ved min mor og hendes mand sammen med min kæreste... da vi ingen venner har... nøj hvor jeg hader de tider hvor man fx går en tur og kan se igennem andres vinduer ,og se alle de venner de har og hvor skægt de har det.. :,/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Rosa

Jo, det lyder da dødsygt Men må jeg spørge hvorfor I ikke har nogen venner? Det er da noget af et tomrum? Og med "ingen venner" mener du så "ingen" eller "ingen vi er så tætte med at vi kunne fejre nytår sammen"?

Jeg håber der sker noget uventet og I alligevel får en festlig nytårsaften!

Mvh

Rosa

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jo, det lyder da dødsygt Men må jeg spørge hvorfor I ikke har nogen venner? Det er da noget af et tomrum? Og med "ingen venner" mener du så "ingen" eller "ingen vi er så tætte med at vi kunne fejre nytår sammen"?

Jeg håber der sker noget uventet og I alligevel får en festlig nytårsaften!

Mvh

Rosa

Altså vi har nogle bekendte som kollegaer og skole kammerater.. Men vi er 22 og 24 og begge har vi i vores liv flyttet hver ca 16 gange i vores liv, så venskabene har ikke holdt fast, og så har vi somme tider fundet nogle som tog stoffer og sådan, så dem ville vi ikke holde fast i.. Så nu har vi begge bare fået rigtig svært ved at finde nogle fordi vi er så rodløse.. vi er næsten lige flyttet til Randers så der er vi ved at lære folk at kende.. og håber at blive boende her Tænker også bare på den dag i skal giftes.... hvor bliver det bare ensomt..

Anmeld

18. november 2010

Rosa

Altså vi har nogle bekendte som kollegaer og skole kammerater.. Men vi er 22 og 24 og begge har vi i vores liv flyttet hver ca 16 gange i vores liv, så venskabene har ikke holdt fast, og så har vi somme tider fundet nogle som tog stoffer og sådan, så dem ville vi ikke holde fast i.. Så nu har vi begge bare fået rigtig svært ved at finde nogle fordi vi er så rodløse.. vi er næsten lige flyttet til Randers så der er vi ved at lære folk at kende.. og håber at blive boende her Tænker også bare på den dag i skal giftes.... hvor bliver det bare ensomt..

Ahh ja, jeg ser problemet Var det ikke en ide at tage kontakt til nogle af de gode mennesker I har kendt og invitere dem hjem til jer? Eller måske tage i byen til et af de store nytårspartys, så I i det mindste får en fest?

Anmeld

18. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre jeg har heller ikke så mange venner ja var nok 16 siden sidst jeg holde nytår med nogle.... jeg har min kæreste og min søn nu og min mor men venner vil være noget andet men ikke mange der forstår når man ikke drikker og man ikke gider gå i byen

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er jeg ked af at høre jeg har heller ikke så mange venner ja var nok 16 siden sidst jeg holde nytår med nogle.... jeg har min kæreste og min søn nu og min mor men venner vil være noget andet men ikke mange der forstår når man ikke drikker og man ikke gider gå i byen

Ja bare det at være sammen med andre end lige familien altid :/ Det er bare så tabu at være ensom..

Anmeld

18. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Ja bare det at være sammen med andre end lige familien altid :/ Det er bare så tabu at være ensom..

Nej syntes ikke det er tabu... mig og min kæreste har virkelig hygget os og rigtigt kæreste hygget de sidste 2år vi har holdt nytår... det har bare været os men kunne da være dejligt med et venne par eller to men sådan er det ikke lige

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Ahh ja, jeg ser problemet Var det ikke en ide at tage kontakt til nogle af de gode mennesker I har kendt og invitere dem hjem til jer? Eller måske tage i byen til et af de store nytårspartys, så I i det mindste får en fest?

det er jeg ikke så god til, efter så mange år.. har prøvet en gang til en fødselsdag da jeg var omkring 11.. Der kom 1. Jeg synes ikke jeg er anderledes end andre, synes selv jeg er en køn pige, og har en dejlig kæreste.. Forstår bare ikke hvorfor det er så svært at holde fast i dem, da jeg heller ikke er typen der har lyst til at være sammen med ens venner hele tiden.. bare en gang i ugen eller hver anden uge.. Måske lyder det mærkeligt, men det er nok fordi man er van til at sidde alene, eller sammen med familien.. Min mor har heller ingen venner? Så de er også altid alene..

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej syntes ikke det er tabu... mig og min kæreste har virkelig hygget os og rigtigt kæreste hygget de sidste 2år vi har holdt nytår... det har bare været os men kunne da være dejligt med et venne par eller to men sådan er det ikke lige

I har jo også en lille en, som man kan snakke om/lege med.., Vi har jo kun os 2 og så fedt er det heller ikke lige at snakke om arbejde/skole hele tiden

Anmeld

18. november 2010

B&J

Anonym skriver:

I har jo også en lille en, som man kan snakke om/lege med.., Vi har jo kun os 2 og så fedt er det heller ikke lige at snakke om arbejde/skole hele tiden

Nej det er ikke altid sjovt, kender følelsen ville ønske der var flere venner men jeg mister mine venner da jeg aldrig kan stole på dem... øv øv øv... men ja vores dreng går i seng kl 19 så meget nytår med ham bliver der jo nok ikke igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.