hader nytårsaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Laulund87

Nu er der da pludselig mange fra Randers der skriver!

Jeg er også fra Randers og er ALTID klar på at lære nogen nye at kende så du skriver bare hvis det har interesse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Nu skal du passe på hvad du inviterer til - du risikerer jo at vi tager dig på ordet....

I er da mere end velkommen   Bare vi laver maden sammen

Anmeld

19. november 2010

Dot D

SolsikkeBlomst skriver:

Og jeg bakker op om denne mening

Tak søde, det var pænt sagt

Anmeld

19. november 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

I er da mere end velkommen   Bare vi laver maden sammen

Hmmm - det lyder da ikke uinteressant...  Vi sidder faktisk også altid alene eller med min søster (sidste gang med vedhæng) så vi er ikke de store festløver, men god mad og en grim hat skal man da ha

Jeg så i øvrigt din datter skønne datter i Arkaderne idag

Anmeld

19. november 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Hmmm - det lyder da ikke uinteressant...  Vi sidder faktisk også altid alene eller med min søster (sidste gang med vedhæng) så vi er ikke de store festløver, men god mad og en grim hat skal man da ha

Jeg så i øvrigt din datter skønne datter i Arkaderne idag

Ja her sidder vi også bare og glor  så er i friske er vi  ja hun var nede i byen , var du nede og bruge penge ????  Kunne hun kende dig ??

Anmeld

19. november 2010

4xGreve

Anonym skriver:

Pu ha ja den kan jeg godt se også. så står man i et kæmpe dilemma skal man vælge at få barnet passet og gå glip af den store aften med bebs :/ Det kunne bare være rart at sidde og snakke med nogle over en god middag

nemlig lige præcis... og ja bare hygge over en lækker middag..

Anmeld

19. november 2010

4xGreve

Laulund87 skriver:

Nu er der da pludselig mange fra Randers der skriver!

Jeg er også fra Randers og er ALTID klar på at lære nogen nye at kende så du skriver bare hvis det har interesse!

hey jeg er helt klart intresseret i at lære nogle nye at kende fra Randers eller omegn.

Anmeld

19. november 2010

Laulund87

WiitrioeN skriver:

hey jeg er helt klart intresseret i at lære nogle nye at kende fra Randers eller omegn.

Super!

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Er der andre der har det som jeg... Hader nytårs aften... plejer at sidde hjemme ved min mor og hendes mand sammen med min kæreste... da vi ingen venner har... nøj hvor jeg hader de tider hvor man fx går en tur og kan se igennem andres vinduer ,og se alle de venner de har og hvor skægt de har det.. :,/

Jeg har heller ikke rigtig så mange venner mere efter min ekskæreste og jeg gik fra hinanden, men jeg har da 2 rigtig gode veninder. Den ene bor desværre i Billund - 125 km væk - så det er begrænset hvor meget vi ses.

Derfor føler jeg mig også temmelig ensom, da det ikke er særlig rart at sidde alene weekend efter weekend. Mange af mine periferiske venner inviterer mig tit i byen, men når man er alene med en pige på 13 mdr., er det begrænset, hvad man kan deltage i...

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Min kæreste og jeg bor selv i Randers, vi kender ikke rigtig nogen her i byen, så du må da gerne skrive, så kan vi da prøve at lære hinanden at kende.

Kunne være hyggeligt med vennepar så man sammen kunne lave ting som bio, lave lækker mad osv.
Så prøv da at skirve

hehe ja. det kunne være rigtig rart. Vi er flyttet til randers her i Dec sidste år. Men det tager jo tid :/ Vi har desværre ikke børn endnu, men prøver alt hvad vi kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.