Rogue skriver:
jeg har gemt alle beskeder han har skrevet og har vist de fleste til dem der har med det og gøre og det derfor jeg ved at han ikke står særlig stærkt... jeg har prøvet i flere mdr at få ham til at være med i det her, men nægtet og har fortalt ham at døren er lukket, gider heller ikke blive ved med at give chancer så han tror at han kan komme og gå som det passer sig, for det ved jeg han vil gøre
det gjorde han 3 uger efter vi havde mødt hinanden, og jeg ved at det vil han også gøre for hans barn, for han kan ikke klare at have noget at tage sig af... hvis du forstår...
Hvad med at næste gang han skriver til dig meddeler du ham at han er velkommen til at snakke med dig face to face. MED en "myndig" person til stede. ikke bare en tilfældig veninde eller noget. Gerne en med en smule autoritet.
-Og vil han ikke det så lad ham vide i en stille og rolig tone, at så hører han ikke mere fra dig. Bli´r han ved med at skrive, så må du jo skifte nummer.
Hvis hans veninde(r) ikke kan lade dig være, lad være med at svare tilbage eller nøjes med at sende en enkelt besked tilbage ala. at det må HAN jo tage med dig, og så er den ikke længere. Det nytter ikke noget bare at skiftes til at svine hinanden til over sms. (Dine venner skal heller ikke skrive til ham)
-Derudover. så fortsæt som du gør med at gemme alt hvad der kommer ind af smsér, opkald og lignende. - Til en eventuel retsag senere hen.
Meld ham hver evig eneste gang der kommer noget der minder om en trussel fra hans side. Så har politiet det liggende.
Sidst men ikke mindst. GLEM! den idiot, og lad ham ikke koste dig flere unødige bekymringer. Det er sgu det sidste du har brug for i din "tilstand"
Anmeld