karina pigen skriver:
det er din beslutning og vurdering om han er egnet..
jeg kender ik manden men synes bestemt man skal ha en chance for at være den far man alle håber barnet har brug for.. om du vil det eller ej.. folk kan også ændre sig og mange gør det, jeres interne problemer skal jo ik blive barnet problemer, og så må man finde en løsning så i intet har kontakt udover hvad der omhandler barnet..
synes det er en trist historie for barnet.
både mig og dem der har en højre magt kan man vel sige, mener ikke han er egnet som far. Kan sige nu at jeg har ønsket at han blev voksen og kunne tage vare bare på sig selv, men det kan han ikke engang, da han skrev i torsdags, åndede jeg lettet lidt op for det var første gang vi skrev sammen uden at skændes, hvilket er stort. og ja jeg tænkte jo med det samme "måske har han ændret sig" netop fordi han ville snakke, men som hans eks bedste ven sagde, du skal ikke tro på ham, det er hvad han gør, og vennen fik ret, det er hvad han gør, får en til at hoppe i med begge ben, det var også derfor jeg blev så længe hos ham, han kan et eller andet der fordrejer hoved på piger...
selv hvis vi kun snakkede om barnet så ville vi skændes, tro mig og det er ikke godt for barnet, jeg vd godt mange syntes at det er bedst for barnet at have en far, det får barnet også, bare ikke den bio. far. men det er ikke altid det er bedst for barnet at have en far eller i nogen tilfælde en mor...
men som sagt han kommer idag og henter de ting han har her og ja jeg er bange og har også valgt alligevel at søge væk fra denne lejlighed, for jeg ville ikke få fred fra ham så længe han kender min adresse, jeg tør knap nok ikke gå i seng før kl. 23 af den frygt, kun hvis min ven overnatter her...
Anmeld