Rogue skriver:
inden jeg slog op med ham, truede han med at hove mig i retten, ikke fordi han ville have barnet, men for at volde mig den smerte i at tro at mit barn blev taget fra mig...
han skal faktisk betale med tilbagevirkende hvis han pludselig ønsker at være en del af det, snakkede med statsamtet i sidste uge om det, og det er nye regler der er sat i kraft for at hjælpe unge mødre med ventetøj og sådan, mødre kan selv vælge det bidrag fra hvis de ikke ønsker ydelsen...
det var ihvertfald det jeg fik af vide af dem...
som jeg har forstået det, så kan du søge om at få hjælp fra kommune hvis faderen ik er der eller har hjulpet økonomisk gennem graviditeten.. men det er jo dit valg at du vil ha dette barn, og hvis han fra start ik har ville ha noget med barnet at gøre har du vel være klar over at du måtte gøre det alene..
jeg forst¨å at man gerne vil ha faderen interesseret sig for barnet og synes det forkert at forvente han betaler for tinegen når han ik har ville det her.. selvfølgelig skal han betale når barnet er født..
men synes du skal være glad for at han er kommet til fornuft og vil være en del af beslutningerne omkring hans navnegivning, det er da en start..
kan godt forstå at det er lidt underligt og ubehageligt hvis han har truet dig men der skal altså stadig en del til at nogen fjerner dit barn.. men det er da helt forkert af ham at true med sådan noget.. men det skal du fortælle ham en dag i kan sætte jer ned og snakke om forløbet..
men vær glad for at han viser lidt interesse.. det er måske først gået op for ham nu hvad det hele handler om.. ( nogen mænd er bare lidt langsommere end andre til at fatte det)
men tænk på dit barn og ik pengepungen..
Anmeld