LouiseNielsen skriver:
Nu ved vi jo bare fra sidste år at Nicklas bare ikke er god til det der med at fare rundt, og var rigtig ked af det hele skulle pakkes ned osv.... Derfor har vi står fast ved vores beslutning!
Havde tilbudt at så ku de komme her året efter sammen med mine forældre. Men vil hun heller ikke, for hun vil ikke være sammen med mine forældre en juleaften, fordi hun ike vil dele ungerne med andre den aften.....
Så er det måske på tide hun lærer at vil man ikke dele, kan det ende med at man helt må undvære...
Hun lyder da lidt langt ude.
Når jeg tænker tilbage på min barndom, har vi altid holdt det hos min mormor og morfar. Jeg havde så heller ikke kontakt til farfar/farmor, så der var ikke de store diskussioner. Men for mig var det meget vigtigt at holde jul det samme sted hvert år, for alt andet var forkert. Jeg tror traditioner betyder meget for børn.
Jeg kender en familie hvor de har vedtaget at de altid holder juleaften d 26 dec, for så alle komme, og for dem er det vigtigt at alle er samlet. Så de holder hver især jul hos svigerne, og glæder sig til deres aften d 26 dec.
For dem er det blevet en tradition, hvor de ikke føler de går glip af noget.
Der har efterhånden været mange juleindlæg. For pokker mand hvor det ikke ligefrem emmer af julehygge. Ærgeligt at det skal være sådan.
Anmeld