Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Øv Tillykke med din datter
Øv
Tillykke med din datter
TAK, Dorthe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NEJ NEJ NEJ HVOR VILDT!!!! Ejj, det er simpelthen fuldstændigt vanvittigt at hun allerede er der!!! Hellige makrel - lige om lidt så kravler hun jo selv ombord på toget når I kommer over og besøger os igen!!!
Puuha, Dorthemor - du får pænt travlt lige om lidt når hun pludselig ikke bare ligger pænt og hygger på et tæppe, men har ribbet samtlige underskabe og sætter kursen mod tv-ledningen
Stort tillykke med din ekstremt fremmelige og pivlækre datter
Knus og kram herfra
WHAT?!! Slap aaaaaaaf lille Runa, du skal nok nå det hele!:-) Aj hvor er det altså bare vildt Dorthe, du får da meget travlt meget snart:-) Så er det man tænker, det faktisk er meget dejligt med en unge der er lidt magelig og absolut ikke bevæger sig mere end højst nødvendigt;-)
Knus Tulle
Hvor er hun bare cute........
Og sikke et ansigtsudtryk.....
Hun vil frem i livet vil hun....
dorthemus skriver: De gør Runa også..hun sover i perioder af natten i min seng.I dag lykkedes det mig at få hene til at sove fra kl. 5 til lidt i 8 Det var DEJLIGT!!!!
De gør Runa også..hun sover i perioder af natten i min seng.I dag lykkedes det mig at få hene til at sove fra kl. 5 til lidt i 8 Det var DEJLIGT!!!!
Fedt! Går det godt med hendes små fingre og fusser?
Baagøe skriver: Fedt! Går det godt med hendes små fingre og fusser?
Ja det synes jeg..hun virker overhovedet ikke påvirket af dem. Tror ikke det gør ondt Om en uge må plastene komme af og så kan hun atter komme i bad...det trænger hun efterhånden til som hun mosler rundt
dorthemus skriver: ....kom op på alle fire Hvor vildt er det lige?? ...hun er jo kun lige 5½ måned og har øvet sig den sidste måneds tid
....kom op på alle fire
Hvor vildt er det lige?? ...hun er jo kun lige 5½ måned og har øvet sig den sidste måneds tid
SUPER godt gået lille Runa
dorthemus skriver: Ja det synes jeg..hun virker overhovedet ikke påvirket af dem. Tror ikke det gør ondt Om en uge må plastene komme af og så kan hun atter komme i bad...det trænger hun efterhånden til som hun mosler rundt
Det var da dejligt - så er det også nemmere at være mor, når det ikke virker som om ens et og alt har ondt
Hun nyder nok badet lige så meget som dig og pjasker ud over det hele
Baagøe skriver: Det var da dejligt - så er det også nemmere at være mor, når det ikke virker som om ens et og alt har ondt Hun nyder nok badet lige så meget som dig og pjasker ud over det hele
Det må man sige; hun lavede en mindre tsunami i køkkenet de sidste par gange så vi måtte rykke ud på badeværelset..haha
K&S skriver: SUPER godt gået lille Runa
TAK Ja hun er fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128