Ja, så gjorde hun det sgu!!! ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

qp

dorthemus skriver:

....kom op på alle fire

Hvor vildt er det lige?? ...hun er jo kun lige 5½ måned og har øvet sig den sidste måneds tid

Fantastisk... det er sååå flot!!  

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Åh gud altså..haha  Hun har været meget hurtig altid så det undrer mig egentlig ikke at hun allerede kan det her...men jeg tabte alligevel lige skuffen et øjeblik

Ja, kan godt forstå du lige tabte underkæben  Og meget imponerende her lige efter operationen

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Helt sikkert...så er det lige før jeg bærer over med, at hun kun har sovet sammenlagt 2½ time mellem kl. 5 i morges og kl. 19

....men hvad, hun har vel ikke tid til at sove med alt det hun åbenbart skal nå

OMG - hun sover da absolut ikke sin tid væk

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Ja, kan godt forstå du lige tabte underkæben  Og meget imponerende her lige efter operationen

Har overhovedet intet mærket på hende...måske lige på nær, at hun sover dårligere end før...om muligt, suk!

...men hun har vel ikke tid til at sove med alt det hun skal nå

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

qp skriver:

Fantastisk... det er sååå flot!!  

Tillykke

TAK

Anmeld

8. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Har overhovedet intet mærket på hende...måske lige på nær, at hun sover dårligere end før...om muligt, suk!

...men hun har vel ikke tid til at sove med alt det hun skal nå

Sove... det kan hun gøre når hun bliver gammel... Lige nu skal hun jo lære at kravle

Ej... Jeg håber snart hun begynder at sove ordentligt!! Både for hendes egen skyld, men også for din skyld!!

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

OMG - hun sover da absolut ikke sin tid væk

Nej...HUUUULK  Føler mig også træt som et aldersdomshjem i øjeblikket....og så vågner hun ydermere flere gange om natten...gaaab!!!

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Sove... det kan hun gøre når hun bliver gammel... Lige nu skal hun jo lære at kravle

Ej... Jeg håber snart hun begynder at sove ordentligt!! Både for hendes egen skyld, men også for din skyld!!

DET GØR JEG OGSÅ!!!!!  Jeg er seriøst ved at blive bims i kasketten over det

Anmeld

8. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

DET GØR JEG OGSÅ!!!!!  Jeg er seriøst ved at blive bims i kasketten over det

Helt forståeligt!! Man bliver jo fuldstændig tosset af søvnmangel  Jeg  for at det snart kommer!!

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Helt forståeligt!! Man bliver jo fuldstændig tosset af søvnmangel  Jeg  for at det snart kommer!!

Tak  Vi er begyndt på grød og mos, så jeg håber det har en effekt..men hun flippede totalt her til aften og skreg og hylede så jeg til sidst opgav og puttede hende på sofaen...hvor hun så fortsatte med at skrige og hyle. Idag har hun sammenlagt sovet 2½ time mellem kl. 5 i morges og kl 19!!!! Hvad f***** sker der???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.