dorthemus skriver:
Ihhh tillykke med den
Så må du da lige flashe den på Lisbeths tråd, ikke? 
Vi øver også at sidde op herhjemme - jeg ville ikke selv bruge Bumbostolen før Runa sad stabilt selv. Har læst om den inde på Netsundhedsplejersken. Hun kan sidde kortvarigt selv, men der er et stykke vej endnu, haha 
Når hun sidder i skråstolen så trækker hun sig op i armene så hun sidder op og holder fast i stangen med legetøjet...hun er simpelthen så bomstærk
Hun har den sidste månedstid skiftevis ligget med strakte arme og numsen i vejret...og for et par dage siden lykkedes det hende så at gøre begge dele samtidigt
Det er så sjovt at opleve - GLÆD DIG, det sker lige pludseligt.
Det kan du tro jeg nok skal gøre. Jeg får lige kæresten til at tage lidt billeder
Er bare vildt glad for den. Brugte den første gang her i onsdags, hvor Alexander og jeg skulle flyve hjem fra England til Danmark. Han sov først 1 time i den og da han senere virkede træt igen, puttede jeg han i den og efter 3 ynk og lidt brok faldt han i søvn og sov 45 min 
Ja, læste godt nok den artikel efter at vi havde købt stolen. Men vi bruger den dog kun når han skal spise, så han sidder ikke i den særligt længe.
Du kan tro jeg glæder mig til at det bliver Alexanders tur 
Anmeld