Ja, så gjorde hun det sgu!!! ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Nej...HUUUULK  Føler mig også træt som et aldersdomshjem i øjeblikket....og så vågner hun ydermere flere gange om natten...gaaab!!!

Laura vågnede for en gangs skyld også allerede 5.40, men så tog jeg hende over i min seng, hvor vi puttede, så hun sov til 6.40 inden hun vågnede definitivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Tak  Vi er begyndt på grød og mos, så jeg håber det har en effekt..men hun flippede totalt her til aften og skreg og hylede så jeg til sidst opgav og puttede hende på sofaen...hvor hun så fortsatte med at skrige og hyle. Idag har hun sammenlagt sovet 2½ time mellem kl. 5 i morges og kl 19!!!! Hvad f***** sker der???

Uh... Det var godt nok ikke meget Når jeg tænker tilbage har begge mine, som ellers har verdens bedste sovehjerte, haft en rigtig træls periode ved  5-6 mdr hvor de sov af H# til. Jeg stod godt nok mange nætter og svingende Line pakket ind i hendes Slee-bee for at få hende til at falde til ro

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Laura vågnede for en gangs skyld også allerede 5.40, men så tog jeg hende over i min seng, hvor vi puttede, så hun sov til 6.40 inden hun vågnede definitivt

De gør Runa også..hun sover i perioder af natten i min seng.I dag lykkedes det mig at få hene til at sove fra kl. 5 til lidt i 8  Det var DEJLIGT!!!!

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Uh... Det var godt nok ikke meget Når jeg tænker tilbage har begge mine, som ellers har verdens bedste sovehjerte, haft en rigtig træls periode ved  5-6 mdr hvor de sov af H# til. Jeg stod godt nok mange nætter og svingende Line pakket ind i hendes Slee-bee for at få hende til at falde til ro

Hmmm, hvis det bare var nu så ku jeg leve med det..men det har altid været sådan. Kan huske, at jeg fortvivlet ringede til sundhedsplejersken da hun var få uger gammel fordi hun ikke havde sovet mellem kl. 7 og 15...troede hun blev hjerneskadet..hahaha

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Flot Runa mus... man kan hvad man vil

majbritt

Anmeld

9. november 2010

Becks

Kæft hvor er hun dygtig søde! Gad vide hvad hun skal nå med den fart :-D

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

twinboys skriver:

Flot Runa mus... man kan hvad man vil

majbritt

Lige præcis!!! Ellers havde jeg heller aldrig fået hende...jeg VILLE

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Kæft hvor er hun dygtig søde! Gad vide hvad hun skal nå med den fart :-D

Tak  Jamen det ved jeg ikke...hun må gerne slappe lidt af også. Det går liiige lidt for stærkt

Anmeld

9. november 2010

JulieE

Hmmm, hvis det bare var nu så ku jeg leve med det..men det har altid været sådan. Kan huske, at jeg fortvivlet ringede til sundhedsplejersken da hun var få uger gammel fordi hun ikke havde sovet mellem kl. 7 og 15...troede hun blev hjerneskadet..hahaha

Hvor træls!! Desværre er der bare nogle børn der synes det med at sove.... det er noget der hører teenage tiden til

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Hvor træls!! Desværre er der bare nogle børn der synes det med at sove.... det er noget der hører teenage tiden til

Øv

Tillykke med din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.