Ja, så gjorde hun det sgu!!! ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

dorthemus

Loa skriver:

Hvor er hun bare cute........

Og sikke et ansigtsudtryk.....

Hun vil frem i livet vil hun....

Tak  Ja hun har det der stålsatte blik...der er intet der kan stoppe hende. Jeg får vist min sag for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

dorthemus

Rosa skriver:

NEJ NEJ NEJ  HVOR VILDT!!!! Ejj, det er simpelthen fuldstændigt vanvittigt at hun allerede er der!!! Hellige makrel - lige om lidt så kravler hun jo selv ombord på toget når I kommer over og besøger os igen!!!

Puuha, Dorthemor - du får pænt travlt lige om lidt når hun pludselig ikke bare ligger pænt og hygger på et tæppe, men har ribbet samtlige underskabe og sætter kursen mod tv-ledningen

Stort tillykke med din ekstremt fremmelige og pivlækre datter

Knus og kram herfra

Tusind tak  Ja jeg kan vist godt begynde at spænde hjelmen og kridte skoene...hun VIL bare frem   Hun er bomstærk og trækker sig også op i siddende stilling selvom hun sidder i skråstol..det er faneme vildt, altså!

Jeg er også gået igang med at overveje alternative steder til alt det der er i potentiel fare for små fedtede pilfingre

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

WHAT?!! Slap aaaaaaaf lille Runa, du skal nok nå det hele!:-) Aj hvor er det altså bare vildt Dorthe, du får da meget travlt meget snart:-) Så er det man tænker, det faktisk er meget dejligt med en unge der er lidt magelig og absolut ikke bevæger sig mere end højst nødvendigt;-)

Knus Tulle

Nemlig! Slaaaaaaap heeeeelt af, lille dame  Hun har simpelthen så meget krudt i røven...lige i øjeblikket sover hun max ½ time ad gangen om dagen...dét er dæleme hårdt  Hvad skal det dog ikke ende med

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Det må man sige; hun lavede en mindre tsunami i køkkenet de sidste par gange så vi måtte rykke ud på badeværelset..haha

Klasse

Laura blev også badet i køkkenvasken til hun var 4½ måned,da det var klart lettest, men til sidst kunne hun simpelthen ikke være der længere, så vi rykkede ud i det "store" badekar

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Klasse

Laura blev også badet i køkkenvasken til hun var 4½ måned,da det var klart lettest, men til sidst kunne hun simpelthen ikke være der længere, så vi rykkede ud i det "store" badekar

Åh gad godt have et badekar...sidder ad h***** til på gulvet. Elendig arbejdsstilling. Når hun blir lidt ældre  så vil jeg sætte hende i plastikstolen fra Ikea under bruseren

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Åh gad godt have et badekar...sidder ad h***** til på gulvet. Elendig arbejdsstilling. Når hun blir lidt ældre  så vil jeg sætte hende i plastikstolen fra Ikea under bruseren

Jeg har nu ikke noget rigtigt kar, men bare sådan et billigt plastikkar fra Bilka til 80 kr. Jeg lånte en stol af nogle venner, men så snart Laura kunne sidde blev stolen leveret tilbage. Nu sidder hun bare i sit plastikkar og pjasker. Min bruseniché er heldigvis så bred at Lauras kar kan stå på tværs i den ene ende, mens jeg bader under bruseren i den anden ende. På den måde kan vi begge bade samtidig, og jeg kan uden problemer holde øje med hende

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jeg har nu ikke noget rigtigt kar, men bare sådan et billigt plastikkar fra Bilka til 80 kr. Jeg lånte en stol af nogle venner, men så snart Laura kunne sidde blev stolen leveret tilbage. Nu sidder hun bare i sit plastikkar og pjasker. Min bruseniché er heldigvis så bred at Lauras kar kan stå på tværs i den ene ende, mens jeg bader under bruseren i den anden ende. På den måde kan vi begge bade samtidig, og jeg kan uden problemer holde øje med hende

Hvor smart!  Det tror jeg også vi kan når hun blir lidt større og kan sidde selv.

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hvor smart!  Det tror jeg også vi kan når hun blir lidt større og kan sidde selv.

Det er ikke bare smart, men også super hyggeligt! Så kan jeg også nå at bade færdig, tage tøj på osv. inden Laura kommer op, og hun nyder det virkelig

Anmeld

9. november 2010

Bb3031

....kom op på alle fire

Hvor vildt er det lige?? ...hun er jo kun lige 5½ måned og har øvet sig den sidste måneds tid

Hvor er det bare vildt flot - Hun er skisme en sej lille pige  Venter med spænding på at det bliver Alexanders tur. Han stikker måsen godt i vejret, men har ikke fundet ud af at få armene til at samarbejde  Kan Runa sidde op..? Her er vi lige begyndt at øve det - Har købt en af de dersens bumbo stole  Og forresten - Nu er jeg også en super glad ejer af en babyhawk Mei Tai 

Anmeld

10. november 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Hvor er det bare vildt flot - Hun er skisme en sej lille pige  Venter med spænding på at det bliver Alexanders tur. Han stikker måsen godt i vejret, men har ikke fundet ud af at få armene til at samarbejde  Kan Runa sidde op..? Her er vi lige begyndt at øve det - Har købt en af de dersens bumbo stole  Og forresten - Nu er jeg også en super glad ejer af en babyhawk Mei Tai 

Ihhh tillykke med den Så må du da lige flashe den på Lisbeths tråd, ikke?

Vi øver også at sidde op herhjemme - jeg ville ikke selv bruge Bumbostolen før Runa sad stabilt selv. Har læst om den inde på Netsundhedsplejersken. Hun kan sidde kortvarigt selv, men der er et stykke vej endnu, haha

Når hun sidder i skråstolen så trækker hun sig op i armene så hun sidder op og holder fast i stangen med legetøjet...hun er simpelthen så bomstærk  Hun har den sidste månedstid skiftevis ligget med strakte arme og numsen i vejret...og for et par dage siden lykkedes det hende så at gøre begge dele samtidigt  Det er så sjovt at opleve - GLÆD DIG, det sker lige pludseligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.