Ja, så gjorde hun det sgu!!! ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Malene84

dorthemus skriver:

....kom op på alle fire

Hvor vildt er det lige?? ...hun er jo kun lige 5½ måned og har øvet sig den sidste måneds tid

sååååååååååååååå flot smukke... GO RUNA, GO RUNA!!! Mine drenge er ikke engang halvvejs. haha. de har slet ikke udtænkt den plan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Diana...

Åhh hvor er hun dygtig og hold op hvor er hun bare sød 

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Ja, der er altså gang i den lille dame  Og hvilken stædighed hun lægger for dagen!

Line var knap 6 mdr da hun fandt ud at trække sig rundt på maven og hvilken triumf. Hun havde også det der stålsatte blik, men hun forsøgte at finde ud af hvordan

Hehe...de tøser, altså  Runa har bakket rundt de sidste to ugers tid...i cirkler

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Ej, Dorthe, hvor er det bare vildt! 

Dygtige Runa!

TAK  Ja mors dygtige pige

Anmeld

8. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Hehe...de tøser, altså  Runa har bakket rundt de sidste to ugers tid...i cirkler

Griner... Så ved du da hvor du har hende... lidt endnu  

Ja, de der tøser vil altså frem i verden. Vi så det samme blik, da Line som 1½ årig satte sig op på storebrors 3 hjulede cykel og bare VILLE køre på den... og 45 min senere cyklede hun

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

sååååååååååååååå flot smukke... GO RUNA, GO RUNA!!! Mine drenge er ikke engang halvvejs. haha. de har slet ikke udtænkt den plan

TAAAK  Jamen det går så stærkt hele tiden i øjebliket..kan snart ikke selv følge med  Hun vendte sig fra ryg til mave dagen efter hun blev 4 måneder, sidder næsten selv nu og så kommer det her...RO PÅ, BARN!

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Åhh hvor er hun dygtig og hold op hvor er hun bare sød 

Tusind tak

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja det må man sige..hehe. Det gjorde jeg også...sad ved siden af og spiste da hun pludselig gjorde det....sad bare med åben mund og polypper

Jamen det er da også et stort øjeblik - som mor bliver man jo bare utrolig stolt!

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Griner... Så ved du da hvor du har hende... lidt endnu  

Ja, de der tøser vil altså frem i verden. Vi så det samme blik, da Line som 1½ årig satte sig op på storebrors 3 hjulede cykel og bare VILLE køre på den... og 45 min senere cyklede hun

Åh gud altså..haha  Hun har været meget hurtig altid så det undrer mig egentlig ikke at hun allerede kan det her...men jeg tabte alligevel lige skuffen et øjeblik

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jamen det er da også et stort øjeblik - som mor bliver man jo bare utrolig stolt!

Helt sikkert...så er det lige før jeg bærer over med, at hun kun har sovet sammenlagt 2½ time mellem kl. 5 i morges og kl. 19

....men hvad, hun har vel ikke tid til at sove med alt det hun åbenbart skal nå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.