Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Tak ...jamen altså, så er det næste vel at hun suser rundt i hele huset på alle fire
Tak ...jamen altså, så er det næste vel at hun suser rundt i hele huset på alle fire
Nemlig hihihihih her hjemme går det stærkt lige fra den ene ende til den anden ende hihihihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej hvor er det bare flot, snart er hun alle vegne
Kirle skriver: hun gør det når hun er klar uanset hvad du gør eller ikke men du mindsker hendes frustrationer om overgangen til at kravle ved at give hende rytmen... og det er ikke en lille ting at give sit barn
hun gør det når hun er klar uanset hvad du gør eller ikke men du mindsker hendes frustrationer om overgangen til at kravle ved at give hende rytmen... og det er ikke en lille ting at give sit barn
Ja selvfølgelig..det må jeg gøre
B&J skriver: Nemlig hihihihih her hjemme går det stærkt lige fra den ene ende til den anden ende hihihihi
Jamen altså, hvad blir det næste???
KaMa skriver: Dygtig pige.. fortsætter det på den måde, så er det hende der laver sovsen juleaften
Dygtig pige.. fortsætter det på den måde, så er det hende der laver sovsen juleaften
Det er faneme i orden...så tager jeg lige en ½ time på øjet
Brams skriver: Nej hvor er det bare flot, snart er hun alle vegne
Det tror jeg også..hehe
dorthemus skriver: Jamen altså, hvad blir det næste???
Ja pas på hihihi min dreng på næsten 2mdr sad han op kravlede også nu står han op af alle ting og det har han gjrodt i en lille månede nu og nu er han 8mdr startede da han var 5mdr og stod han op af alle ting da han var 7mdr jaa han har fart over feltet pas på kan være du har en lille krudt ugle hihihihih så er mors skuffer og skabe snart tomme super godt gået runa
hvor fantastisk hun er jo ved at blive stor
B&J skriver: Ja pas på hihihi min dreng på næsten 2mdr sad han op kravlede også nu står han op af alle ting og det har han gjrodt i en lille månede nu og nu er han 8mdr startede da han var 5mdr og stod han op af alle ting da han var 7mdr jaa han har fart over feltet pas på kan være du har en lille krudt ugle hihihihih så er mors skuffer og skabe snart tomme super godt gået runa
Wauuu ja hold da op Jeg kan vist godt begynde at kridte skoene
Tulipan skriver: hvor fantastisk hun er jo ved at blive stor
Tak Ja men altså hvad skal det hele dog ikke ende med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128