Jeg er rigtig glad for min mødregruppe 
vi er 5 mødre og 5 børn .. Serina er den ældste med sine idag 10 mdr .. den næste er 7½mdr og de 3 sidste er lige fyldt 6 mdr .. så det er jo noget af et spring .. men både mig og serina blev rigtig godt modtaget af de andre mødre selvom vi jo er noget foran i udviklingen...det må jo et eller andet sted have været irrirterende for de andre ikke at kunne blive først med nogen ting .. ikke kunne være den første til at komme og fortælle at nu kan han/hun kravle, sidde, stå, pludre, smile .... men hvem ved .. måske bliver en af de andre den første til at kunne sige .. han/hun sagde sit første ord
jeg er lidt stolt af dem og af at de har taget så pænt imod os
... vi snakker omk alt muligt .. børn, udvikling, mad, forhold, pasning, søvnmønster, at det er hårdt nogle gange og så alt muligt udover det
.. og så bitcher vi faktisk engang imellem over alle dem der går op i mærkevarer og den slags ....så nej her er ingen konkurrencer... udviklingsmæssigt kan der ikke være det fordi springet mellem børnene er så stort... der bliver oftest serveret kaffe, the, vand, gulerods og agurkestænger .. sidst de var her havde jeg dog bagt muffins .. men kun fordi jeg i 14 dage havde haft lyst til at bage og nu havde en anledning
... jeg går heller ikke rigtig op i om der er nylig rengjort eller ej .. dog tog jeg mig selv i sidst de var her lige at skynde mig at vaske gulv i køkkenet hvor vi skulle være ... men prinsessen spiser jo også selv .. og jeg syntes nu ikke lige at ham der lige har lært at krybe skulle smøres ind i havregrødsrester af at være på gulvet ... det er helt tilladt at være i afslappet tøj og morgenhår .. selvom det faktisk endnu ikke til fulde er sket 
Jeg glæder mig til hvert eneste møde.. for at se hvordan det går med alle de andre børn og hyggeligt samværd med mødrene .. det ærgrer mig dog at vi kun mødes hver 14. dag .. men det var nu engang det vi havde overskud til til at starte med ...og sådn er det nu stadig for nogen vedkommende 
Jeg kan sagtens forstå at I i tvillingemødregruppen bitcher lidt over alle os andre ... men det er jo også det der med fælles grundlag ... og det er helt klart et sted hvor i har den samme holdning til tingene
og det er jo helt fint ... for jeg vil da helt klart gi dig ret i at tvillinger må kræve mere arbejde .. jeg har sgu svært nok ved at følge med serina af og til .. så prøv lige at tænk hvis der var 2 
hyggelig tråd i øvrigt 
serinasmor
Anmeld