Malene84 skriver:
Hey tøser...
Hmm ja indlægget er oprettet fordi, vi i min mødregruppe sad og undrede os over hvad "rigtige" mødregrupper laver og taler om? ( Vi er 7 kvinder og 14 børn - en rigtig tvillingegruppe) Vi kom lyn hurtigt til at tale "grimt" om jer med et barn, og begyndte at grine af os selv. For den er da vist ikke helt fair!! Vi har bare det indtryk, at det er blevet en kamp i mødregrupperne om at give børnene det fedeste tøj på, sammeligne børns kompetencer og mangler, købe det dyreste ind til bordet, bage den største kage, ja vel egentlig bare fremstå som verden bedste overskuds mor - er det rigtigt?
Vi talte også om, at det sikkert er regionpræget - altså - mine 3 veninder fra Østerbro har mødtes hver uge i 4 måneder, men taler kun om tøj til børnene, au pair piger, og lagersalg! Ikke en af dem har nogensinde nævnt at det er hårdt at være mor, og at de faktisk har måtte knokle rundt for at nå at rydde op og bage kage 
Hvordan er jeres mødregruppe og hvad laver I?

Hej søde....
Sjovt du lige opretter sådan en tråd, for lige for tiden fylder emnet mødregrupper rigtig meget i mit hovede....
Jeg er netop kommet i en mødregruppe, som jeg skal møde for første gang her om en uge, og haleluja, hvor er jeg altså spændt!!!!
Lykken vil ingen ende tage allerede inden, jeg overhovedet har mødt dem!!! For sagen er den, at jeg har en veninde, som bor lige rundt om hjørnet, og som netop fødte en dejlig lille pige præcis en måned inden jeg fødte Wilma!!! Vi har selvfølgelig talt en del om, at det kunne være mega hyggeligt at havne i samme mødregruppe!!!Samtidig kender jeg en anden sød pige, som faktisk endte med at føde samme dag som jeg, og derfor lå vi samtidig ude på Hvidovres patienthotel.... mega hyggeligt!!!
Det viser sig dælme, at jeg er kommet i mødregruppe med dem begge, og det er jeg simpelthen sååå glad for!!! Derudover er der tre andre kvinder med også, og jeg glæder mig viiiiiildt meget til at møde dem....!!!
)
Vi skal mødes for første gang næste fredag her hos mig, og jeg kan næsten ikke vente!!! Håber virkelig, at det bliver et forum, hvor vi kan være ærlige, når noget er hårdt, lykkeligt, frustrerende, fantastisk, inspirerende osv!!! At der er ikke går konkurrence i det, og at jeg vil glæde mig til at se de andre tøser og deres skønne unger, hver gang vi skal mødes i mødregruppen!!!
Og søde.... du aner ikke, hvor mange gange, jeg har sagt til folk, at efter jeg har oplevet at blive mor til en enkel guldklump, så tager godt nok hatten af for tvillingemødre..... jøsses der må være sindsygt meget at se til..... hehe
I er dælme seje!!!!!
Rigtig mange knus fra mig
)