Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er rigtig glad for min nuværende mødregruppe, vi snakker om alt muligt og hygger os
Har også haft gode mødregrupper de andre gange, der har ikke været noget med konkurrence
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Vi er lige for tiden 6 piger, starter 2-3 nye om 14 dage.... Jeg går i en gruppe for unge under 25, så vi er mellem 22-24 år. Vi har 2 SP'er der er med hver gang, så vi har tit et emne vi diskutere, ellers hygges snakker vi bare, spiser boller og drikker kaffe... Er rigtig glad for min gruppe, det er super hyggeligt, vi mødes en gang om ugen, det er vildt lækkert ikke at skulle skiftes til at holde det, og at der altid er nybagte boller og at vi kan stille alle de spørgsmål vi vil til de søde SP'er vi har med... Vi er ude af huset en gang i mellem, har været i skandinavisk dyrepark og i sådan en lille børne park et par gange...
Vi er lige for tiden 6 piger, starter 2-3 nye om 14 dage.... Jeg går i en gruppe for unge under 25, så vi er mellem 22-24 år. Vi har 2 SP'er der er med hver gang, så vi har tit et emne vi diskutere, ellers hygges snakker vi bare, spiser boller og drikker kaffe...
Er rigtig glad for min gruppe, det er super hyggeligt, vi mødes en gang om ugen, det er vildt lækkert ikke at skulle skiftes til at holde det, og at der altid er nybagte boller og at vi kan stille alle de spørgsmål vi vil til de søde SP'er vi har med... Vi er ude af huset en gang i mellem, har været i skandinavisk dyrepark og i sådan en lille børne park et par gange...
Årh, det lyder alt for dejligt! Synd jeg lige er et år for gammel
Jbk skriver: Dengang jeg var i mødregruppe var det bare hyggeligt....jeg har aldrig oplevet hverken konkurrence på det ene eller andet område...tror sgu vi var for meget nede på jorden til det..
Dengang jeg var i mødregruppe var det bare hyggeligt....jeg har aldrig oplevet hverken konkurrence på det ene eller andet område...tror sgu vi var for meget nede på jorden til det..
guuuuuuuuuuuuuuuuud det lyder som min gamle mødregruppe, på nær at jeg var den eneste med tvillinger og den eneste med drenge og den eneste med fortidlig fødte
Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128