jeg var IKKE glad for min mødregruppe..
Jeg er jo selv 20 og de mødre der var med var hhv. tre på 30 og en på 39
så var vi 2. første gangs. 2 anden gangs og en 3. gangsfødende.. De andre fire kom fra samme lille landsby så kendte hinanden lidt inden og havde en masse fælles bekendte. Skulle have ungerne i samme vuggestue og børnehave, deres mænd vidste hvem hinanden var osv osv.. Jeg var mildest talt pisse træt af dem...
De snakkede så tit henover hovedet på mig :/ Der var en dag jeg sagde "nåååh, skal vi snakke om noget andet også" da de bare blev ved med deres landsby snak.. Så sagde de ikke rigtig mere og jeg tog hjem efter 15 minutter.
Har jo så selvfølgelig meldt mig ud... Havde egentlig aftalt med mig selv, at jeg ville give det en chance og ikke lade mig påvirke af, at de var så meget ældre end mig. men det fik bare en betydning alligevel, og jeg var faktisk lidt ked af det inden jeg skulle afsted. De havde alle sammen hus, stor bil, job, god uddannelse, var gode til at bage og de der overskudsmødre, som I selv nævner.. Jeg kan også godt bage
men vi bor i byens "ghetto" (det er det ikke, men bliver det kaldt, fordi der bor mange indvandrere) vi har en spand til bil, jeg er på KH og min kæreste er fisker hehe.. Så ja, jeg passede bare OVERHOVEDET ikke ind
MEN!! Har jo så mødt nogle heelt igennem fantastiske piger herinde
De er også alle ældre end jeg, men de kan da snakke om andet end mandens fine arbejde, deres stooore biler og hvor gode de er til at bage
Så det nyder jeg virkelig når vi mødes 
Knus mitzie - som er rigtig glad for baby.dk mødregruppen 
Anmeld