Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Diana...

Lige nu ikke noget da jeg gravid. Men hvis vi skal ud til nogen som sker sjældent da jeg ikke kan, men så kan jeg godt tage en streg på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

DK

smillaluna skriver:

Uh ha en af mine laster er Dior makeup. Har produkter for en mindre formue.

Til hverdag bruger jeg pudder, diskret øjenskygge og mascara.

Århhh Dior!!!

Ihh jeg ELSKER min Dior-foundation! Den er så god og smuk og dejlig. Men også FYLDT med parabener så jeg har kun haft den på 3 gange siden jeg er blevet gravid!  Alt Dior (og chanel) make up er bare pragtfuldt!

Jeg bruger nu som gravid kun Nilens jord i solpudder og eyeliner. Men min mascara... det er stadig Dior-show! Der er INTET som den og jeg KAN bare ikke holde op med at bruge den! Min fpundation. Min hårspray. Min chanel øjenskygge. Det kan de tage fra mig. Men min Dior-show? NEVER!

Knus Ditte, der glæææder sig til at komme igang med alle de luksuriøse og lækre produkter (fyldt med skidt) igen!

Anmeld

3. november 2010

Manakauapo

DK skriver:

Jeg er utroligt overrasket over at kun 32% bruger mascara hver dag!! Det er godt nok ikke mange!

Knus Ditte, der pt kun bruger mascara, blyants eyeliner og en solpudder til kinderne hver dag!

Der er multiple choice på

Anmeld

3. november 2010

3xM

enten har jeg intet ellers har jeg

rouge,eyeliner, mascara på...

bruger ikke øjnskygge mv. selvom jeg har skufferne fyldte...

Anmeld

4. november 2010

Sommerfuglen.

Dinna88 skriver:

det er meget irriterende :O
Okay, så må jeg da et smut forbi Matas en dag. Der kan jo ikke ske noget ved at høre dem ad tak! 

Anmeld

5. november 2010

sandratobias

Har stemt andet, da jeg kun har noget på når jeg ska til føzda osv... 

Anmeld

5. november 2010

Carina1977

Jeg bruger mascara og eyeliner, men ikke hver dag. Hvis jeg bare har en dag, hvor jeg bare er herhjemme, tager jeg somregel ikke noget på. men ellers så bruger jeg det. Hvis jeg skal i byen bruger jeg også øjenskygge.

Anmeld

5. november 2010

Faith

DK skriver:

Århhh Dior!!!

Ihh jeg ELSKER min Dior-foundation! Den er så god og smuk og dejlig. Men også FYLDT med parabener så jeg har kun haft den på 3 gange siden jeg er blevet gravid!  Alt Dior (og chanel) make up er bare pragtfuldt!

Jeg bruger nu som gravid kun Nilens jord i solpudder og eyeliner. Men min mascara... det er stadig Dior-show! Der er INTET som den og jeg KAN bare ikke holde op med at bruge den! Min fpundation. Min hårspray. Min chanel øjenskygge. Det kan de tage fra mig. Men min Dior-show? NEVER!

Knus Ditte, der glæææder sig til at komme igang med alle de luksuriøse og lækre produkter (fyldt med skidt) igen!

Ja det er den mest fantastiske mascara! Jeg er osse helt afhængig af den. Føler mig helt nøgen uden. Lidt forfængelig er man vel.

Anmeld

5. november 2010

Kloster

Kageteenageren skriver:

En lille sjov tråd! Hvad bruger du af makeup til hverdag? Bare en lille smule mascara eller hele molevitten med foundation og det hele?

Hej.

Bruger rellativt meget make up, men det kan ikke lige ses.

Når jeg skal arbejde har jeg foundation, pudder, rouge, mascara og lipgloss.

Når jeg bare er hjemme, er det ikke altid jeg har noget på. Skal jeg i byen-i-byen, har jeg øjenskygge, eyeliner og en mere farvet lipgloss på. Også bare lidt mere mascara. Jeg har lange øjenvipper, så når jeg kommer meget mascara på, ser de ud som om de er kunstige...

Anmeld

5. november 2010

Mamalou

Jeg bruger foundation, pudder og mascara... Jeg har fået en rigtig grim hud her det sidste år, og det er ikke blevet bedre siden jeg er blevet gravid... Lidt bittert eftersom jeg ikke havde en eneste bums i teenagealderen. Jeg sørger for at bruge noget "ordentligt" makeup uden parabener og parfume - allermest for babys skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.