Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Dinna88

Amanda. skriver:

Hvis din hud er uren, ved ikke om det er det der grunder det ikke perfekte, så det bedre at rense huden og lade være med at bruge foundation osv., for det gør ens hud værre. Du ved det sikkert godt, men ville bare lige skrive det

Min hud bliver renset om aftenen med noget specielt noget og vasket om morgenen Det har intet med min make-up at gøre, for selv i 5. klasse havde jeg det.

Men tanken var sød. Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Dorthe1986

Nu hvor jeg er gravid bruger jeg kun mascara og det er sjældent. Tager det kun på de dage der er undervisning, eller hvis jeg føler jeg lige skal være lidt lækrere

Og det er mascara fra nilens jord, der er fri fra parfume og parabener. Ønsker mig også en øjenskygge i fødselsdagsgave, så jeg kan komme til at være lidt finere til jul

En gang brugte jeg også hele molevitten, men gider det ikke mere... desuden har min hud det også bedre uden

Anmeld

3. november 2010

ChatH

Jeg går med foundation, mascare, eyeliner og lipgloss, føler mig nøgen uden

Anmeld

3. november 2010

Isabella_mor

jeg bruger mascara engang imellem.- jeg har sådan en øko en fra helsemin der er lavet af kolort.. (det lyder klamt i know) men det er for at undgå kemikalier under graviditeten... jeg har dog haft brugt alm før og skifter også tilbage igen efter jeg har født og er stoppet med amningen.. og så kunne jeg også godt lige smide lidt streg under øjnene og en lille farve på lågene og måske lidt foundation bare for at krydre det lidt op.. kæreste kan jo godt lide når jeg har mæekup på.. og det kan jeg også godt selv... så når jeg ikke er gravid længere så ryger der en lille fin maske på igen...  

Anmeld

3. november 2010

MF<3

jeg bruger lidt mineralpudder og mascara, nogengange en let streg over øjet. Det kommer lidt an på hvad jeg gider.

Anmeld

3. november 2010

paprika

Kageteenageren skriver:

En lille sjov tråd! Hvad bruger du af makeup til hverdag? Bare en lille smule mascara eller hele molevitten med foundation og det hele?

Jeg bruger;

4 Mascara (det giver bedre fylde)

Foundation

Våd eyeliner

Fast eyeliner

3 forskellige øjenskygger, i samme neuance

Pudder

Rose

Øjenbrynsoptagner

Anmeld

3. november 2010

MorTilGustav

Jeg bruger kun mascara og en smule concealer til at dække grimmer områder på huden.. Det samme til fest faktisk  Synes jeg ser dum ud med for meget make-up. Bryder mig bestemt ikke om foundation og kan ikke få øjenskygge til at se godt ud på mine store øjne  Så holder mig til det enkle og sikre

Anmeld

3. november 2010

sarahb

bruger concealer og pudder og mascara og når nogle gange om ugen en eyeliner...

Anmeld

3. november 2010

Sommerfuglen.

Dinna88 skriver:

Min hud bliver renset om aftenen med noget specielt noget og vasket om morgenen Det har intet med min make-up at gøre, for selv i 5. klasse havde jeg det.

Men tanken var sød. Tak.

Okay

Det bare fordi jeg har en veninde som var rigtig meget præget af det. Hun havde det også fra hun var 11 år eller sådan noget, og hun brugte alt muligt til at rense, men alligevel så sjaskede hun sit ansigt ind i næsten alt hvad hun kunne, selvom folk sagde til hende at det ikke gjorde det bedre. Det var bare derfor jeg kom i tanke om det (ikke at jeg siger du sjasker dit ansigt ind i alt muligt)

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

Amanda. skriver:

Okay

Det bare fordi jeg har en veninde som var rigtig meget præget af det. Hun havde det også fra hun var 11 år eller sådan noget, og hun brugte alt muligt til at rense, men alligevel så sjaskede hun sit ansigt ind i næsten alt hvad hun kunne, selvom folk sagde til hende at det ikke gjorde det bedre. Det var bare derfor jeg kom i tanke om det (ikke at jeg siger du sjasker dit ansigt ind i alt muligt)

Jeg har overvejet, om det kan have del i det. Jeg har også vænnet mit ansigt til at blive renset og få creme på hver morgen og aften, hvis ikke jeg gør det går det helt galt. Desuden kan jeg ikke ligge i sengen efter jeg er vågnet, så tørrer mit ansigt ud (Det bliver ikke renset med det samme) og hvis jeg bare slapper af osv efter jeg har lagt make-up, så bliver huden helt fedtet osv. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.