Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Jeg tvivler bare på at jeg har råd til det? 
Jep, DET kan jeg godt klare, men at lade være med at rense min hud og det giver jo ingen garantier, så der er jeg nok liidt for øm omkring det  

Jeg læste lige dialogen omkring din hud. Håber det er ok at  jeg blander mig lidt.

Man kan få nogle tabletter i Matas som hedder gærtabletter. Dem er er mange som har rigtig stor gavn af. De er ikke særlig dyre, og måske værd at prøve. Ud over det, findes der nogle andre som hedder Vitex Angus Cactus som bruges til regulering af hormonbalancen på en naturlig vis. De kan også hjælpe mod uren hud, og er heller ikke vanvittigt dyre.

Mht. Make Up. Du kan sagtens gå med Make Up, men husk endelig at vælge produkter som passer til din hudtype, hvis du ikke allerede har gjort det.

Ellers er det til lægen og bede om tetracyklin eller lignende.

I sidste instans kan du, hvis du har lyst, og ikke allerede bruger dem, bede din læge om Diane Mite eller Yasmin p piller. Har selv brugt Yasmin i en periode hvor jeg slog meget ud, og de er meget effektive.

Der er massere af gode behandlingsmetoder, og synes det er synd du er så ked og flov over det... Håber det var ok jeg blandede mig lidt. Men kunne ikke lade være med at komme med mine erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

LenaJohansen

Der mangler lige et valg  

Jeg bruger kun makeup til fester... Men en sjælden gang kan jeg godt finde på at lægge en streg og mascara... Men os kun en sjælden gang 

Anmeld

5. november 2010

Dansker i England

Jeg bruger mascara, øjenskygge og eyeliner (ikke flydende) hver dag - aldrig mere - aldrig mindre.

Anmeld

5. november 2010

Tina2

Til dagligt bruger jeg 2 slags mascara (en for fylde og en for længde), for det meste lidt øjenskygge (2 nuancer), blyant-eyeliner og pudder....

Skal jeg i byen så mere af det hele og lipgloss....

Jeg har HELT lyse vipper + bryn, hvis de ikke bli'r farvede, hvilket jeg ikke altid får gjort ofte nok, så bryn tegner jeg let op med blyant....

Jeg går kun HELT uden makeup hvis jeg er syg... Jeg bryder mig virkelig ikke om at gå helt uden fordi jeg er så lys... Og jeg har grønne øjne og synes det er vildt så meget flottere øjne jeg får ved at bruge makeup:-)

Det er iøvrigt en af de ting jeg ser først ved kvinder- deres makeup eller mangel på samme...

Anmeld

6. november 2010

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg læste lige dialogen omkring din hud. Håber det er ok at  jeg blander mig lidt.

Man kan få nogle tabletter i Matas som hedder gærtabletter. Dem er er mange som har rigtig stor gavn af. De er ikke særlig dyre, og måske værd at prøve. Ud over det, findes der nogle andre som hedder Vitex Angus Cactus som bruges til regulering af hormonbalancen på en naturlig vis. De kan også hjælpe mod uren hud, og er heller ikke vanvittigt dyre.

Mht. Make Up. Du kan sagtens gå med Make Up, men husk endelig at vælge produkter som passer til din hudtype, hvis du ikke allerede har gjort det.

Ellers er det til lægen og bede om tetracyklin eller lignende.

I sidste instans kan du, hvis du har lyst, og ikke allerede bruger dem, bede din læge om Diane Mite eller Yasmin p piller. Har selv brugt Yasmin i en periode hvor jeg slog meget ud, og de er meget effektive.

Der er massere af gode behandlingsmetoder, og synes det er synd du er så ked og flov over det... Håber det var ok jeg blandede mig lidt. Men kunne ikke lade være med at komme med mine erfaringer.

Det er mere end okay, tusinde tak skal du have!

Jeg har skrevet de ting ned du har skrevet, så vil jeg forbi matas en tur først, og se om ikke det kan klares på den lidt nemmere måde Igen; mange tak. Det er super dejligt med hjælp. 

Anmeld

6. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Det er mere end okay, tusinde tak skal du have!

Jeg har skrevet de ting ned du har skrevet, så vil jeg forbi matas en tur først, og se om ikke det kan klares på den lidt nemmere måde Igen; mange tak. Det er super dejligt med hjælp. 

Selv tak. De der Vitex angus cactus er nok kun noget du kan få hos en helseforretning. Mener ikke at have set dem hos Matas. 

Anmeld

6. november 2010

M.O.A.R.

Alt efter hvad jeg gider,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.