Dinna88 skriver:
Jeg tvivler bare på at jeg har råd til det?
Jep, DET kan jeg godt klare, men at lade være med at rense min hud og det giver jo ingen garantier, så der er jeg nok liidt for øm omkring det
Jeg læste lige dialogen omkring din hud. Håber det er ok at jeg blander mig lidt.
Man kan få nogle tabletter i Matas som hedder gærtabletter. Dem er er mange som har rigtig stor gavn af. De er ikke særlig dyre, og måske værd at prøve. Ud over det, findes der nogle andre som hedder Vitex Angus Cactus som bruges til regulering af hormonbalancen på en naturlig vis. De kan også hjælpe mod uren hud, og er heller ikke vanvittigt dyre.
Mht. Make Up. Du kan sagtens gå med Make Up, men husk endelig at vælge produkter som passer til din hudtype, hvis du ikke allerede har gjort det.
Ellers er det til lægen og bede om tetracyklin eller lignende. 
I sidste instans kan du, hvis du har lyst, og ikke allerede bruger dem, bede din læge om Diane Mite eller Yasmin p piller. Har selv brugt Yasmin i en periode hvor jeg slog meget ud, og de er meget effektive.
Der er massere af gode behandlingsmetoder, og synes det er synd du er så ked og flov over det... Håber det var ok jeg blandede mig lidt. Men kunne ikke lade være med at komme med mine erfaringer.

Anmeld