Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Manakauapo

Altså jeg bruger normalt "kun" mascara, solpudder (fordi jeg har et meget lyst ansigt i forhold til resten af kroppen ) og så lidt brun/beige øjenskygge... Ganske naturligt...

Ellers bruger jeg næsten mere Grimas sminke (teatersminke  Hmm.. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

mor-til-vanessa

Kageteenageren skriver:

En lille sjov tråd! Hvad bruger du af makeup til hverdag? Bare en lille smule mascara eller hele molevitten med foundation og det hele?

for det meste bruger jeg foundation, concealer, pudder, rouge, 3 forskellige øjenskygger, mascarer nogen gange eyeleiner, og nogen gange liploss, men den glemmer jeg tit.

synes ikke det ser over malet ud, så længe man kan finde ud af at lægge det ;-)

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

Kirle skriver:

Hvad med at gå til en hudlæge? Jeg havde meget fed/skinnende hud inden jeg blev gravid og der fik jeg nogle lysbehandlinger der afhjalp det.  

Så jeg tror du må bide din stolthed i dig og så se at komme afsted

Jeg tvivler bare på at jeg har råd til det? 
Jep, DET kan jeg godt klare, men at lade være med at rense min hud og det giver jo ingen garantier, så der er jeg nok liidt for øm omkring det  

Anmeld

3. november 2010

<3

Dinna88 skriver:

Jeg tvivler bare på at jeg har råd til det? 
Jep, DET kan jeg godt klare, men at lade være med at rense min hud og det giver jo ingen garantier, så der er jeg nok liidt for øm omkring det  

Du kan da få en henvisning fra egen læge hvis det er?

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

Amanda. skriver:

Det lyder godt nok som om det er irriterende!

Hm.. De der piller.. Jeg ved ikke hvad de hedder, men jeg tror lidt de kommer fra Matas  Er overhovedet ikke sikker! Synes bare jeg ser et billede for mig, at der er striber på pilleglasset..

det er meget irriterende :O
Okay, så må jeg da et smut forbi Matas en dag. Der kan jo ikke ske noget ved at høre dem ad tak! 

Anmeld

3. november 2010

Faith

Uh ha en af mine laster er Dior makeup. Har produkter for en mindre formue.

Til hverdag bruger jeg pudder, diskret øjenskygge og mascara.

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

Kirle skriver:

Du kan da få en henvisning fra egen læge hvis det er?

Jeg tror desværre ikke mit er nok til det. Som sagt, så kan man ikke rigtig se det, da jeg jo netop gør hvad jeg kan for at skjule det. Men jeg tror jeg smutter forbi Matas og så en tur forbi lægen, hvis ikke Matas giver pote

Anmeld

3. november 2010

Maddox

Jeg bruger en let foundation, concealer, pudder, 2 farver øjenskygge (neutrale), eyeliner og mascara HVER dag - undtagen hvis jeg har en hjemme-søndag, så bruger jeg "kun" concealer, pudder, eyeliner og mascara..

Jeg er uddannet materialist og er nok blevet lidt miljøskadet

Men synes også klart en naturlig lagt makeup er pænere end ingenting, da langt de færreste er født med en komplet fejlfri hud...

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Jeg dækker de værste steder med lidt foundation, bruger nogle dage lidt pudder ovenpå. Så kommer der mascarra på og øjenbryner bliver farvet med lidt øjenbrynsfarve.

Anmeld

3. november 2010

DK

Jeg er utroligt overrasket over at kun 32% bruger mascara hver dag!! Det er godt nok ikke mange!

Knus Ditte, der pt kun bruger mascara, blyants eyeliner og en solpudder til kinderne hver dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.