Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.256 visninger
56 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Manakauapo

En lille sjov tråd! Hvad bruger du af makeup til hverdag? Bare en lille smule mascara eller hele molevitten med foundation og det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

FrkT

Jeg bruger mascara og pudder til hverdag, hvis jeg skal noget som på arbejde, handle eller besøge nogle, eller hvis vi fx får gæster. Skal jeg "i byen" bruger jeg også foundation og af og til en blyanstreg omkring øjnene, det er dog sjældent.

Er jeg bare herhjemme eller bare lige skal ned i den lokale brugs og handle bruger jeg ingenting, dog en sjælden gang imellem en hurtig gang pudder, hvis jeg synes min hud er for grim.

Anmeld

3. november 2010

LRJ

Det er vildt forskelligt, det er helt an på hva jeg har tid til for det meste bliver det bare mascara

Anmeld

3. november 2010

Mortilxx

Det er meget forskelligt

Nogle gange ingenting, andre dage mascara, og én gang om ugen, er hele krigsmalingen bare smækket på Altså foundation, lidt pudder, en smule rouse (staves?), eyleiner, øjenskygge og sidst men ikke mindst mascara

Anmeld

3. november 2010

Trine89

Det er meget forsklligte.. 

ved jeg at jeg skal sidde med Kunder, så har jeg gerne lidt mascara og eyeliner på.

Ellers gider jeg ikke det vilde.. så vil jeg hellere sover ti min mere  

Anmeld

3. november 2010

Mi

Ingen ting overhovedet. Kun når jeg skal i byen, så er det med det hele. Manden siger også at jeg er kønnest uden

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

Grundet en ikke-perfekt hud bruger jeg en pudder med foundation + concealer + alm. pudder i + en pudder til den skinnende hud. Det lyder af meget, men det er det ikke.

Derudover bruger jeg mascara, og nogle gange en brun+perlemors øjenskygge, der fremhæver mine blå øjne  

Hvis der er ekstra tid om morgenen kan jeg godt finde på et lægge en flydende eyeliner på øjenlåget.

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Mascare, pudder pg blush .- nogen gange når jeg ikke mascaren... 

Anmeld

3. november 2010

Sommerfuglen.

Dinna88 skriver:

Grundet en ikke-perfekt hud bruger jeg en pudder med foundation + concealer + alm. pudder i + en pudder til den skinnende hud. Det lyder af meget, men det er det ikke.

Derudover bruger jeg mascara, og nogle gange en brun+perlemors øjenskygge, der fremhæver mine blå øjne  

Hvis der er ekstra tid om morgenen kan jeg godt finde på et lægge en flydende eyeliner på øjenlåget.

Hvis din hud er uren, ved ikke om det er det der grunder det ikke perfekte, så det bedre at rense huden og lade være med at bruge foundation osv., for det gør ens hud værre. Du ved det sikkert godt, men ville bare lige skrive det

Anmeld

3. november 2010

Sommerfuglen.

Jeg bruger mascara og blush til hverdag. Hvis jeg orker/har tid, så kan jeg også godt finde på at tage eyeliner på, og så er det endten for at gøre mine øjne større/indremme dem lidt, ellers så bruger jeg sådan en flot metallic (staves?) blå/grøn

Når jeg skal i byen, så er det ikke så meget mere jeg propper det hele i hovedet, men det sker en gang i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.