Hvad bruger du af makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Sommerfuglen.

Dinna88 skriver:

Jeg har overvejet, om det kan have del i det. Jeg har også vænnet mit ansigt til at blive renset og få creme på hver morgen og aften, hvis ikke jeg gør det går det helt galt. Desuden kan jeg ikke ligge i sengen efter jeg er vågnet, så tørrer mit ansigt ud (Det bliver ikke renset med det samme) og hvis jeg bare slapper af osv efter jeg har lagt make-up, så bliver huden helt fedtet osv. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med det.

Hm ..

Det kan også være du renser din hud for meget. Lige som man ikke skal vaske sit hår hver dag, for så bliver det hurtigere fedtet.
Måske du skulle prøve at gå til lægen med det og måske blive henvist til en hudlæge? Man kan jo få piller mod Achne (staves?), så kan det være du kan få nogle piller. En af mine andre veninder fik piller mod Achne, og det hjalp rigtig meget på hendes hud!

Eller måske gå ned i Matas og spørge om de har noget helt specielt renseting de kan anbefale, hvis du ikke allerede har gjort det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Lone Jakobsen

bruger aldrig makeup

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

Amanda. skriver:

Hm ..

Det kan også være du renser din hud for meget. Lige som man ikke skal vaske sit hår hver dag, for så bliver det hurtigere fedtet.
Måske du skulle prøve at gå til lægen med det og måske blive henvist til en hudlæge? Man kan jo få piller mod Achne (staves?), så kan det være du kan få nogle piller. En af mine andre veninder fik piller mod Achne, og det hjalp rigtig meget på hendes hud!

Eller måske gå ned i Matas og spørge om de har noget helt specielt renseting de kan anbefale, hvis du ikke allerede har gjort det?

Det er nemlig det - jeg tror du har helt ret. Men jeg er MEGET øm omkring min hud, så jeg kan ikke bare omvende den, for så skal jeg gå rundt og føle at jeg ser grim ud (Selvom det er nok er 90% indbildning)

Jeg vil ikke sige at jeg decideret har akne, men da jeg var mindre fik jeg nogle piller ved lægen - de er bare SÅ dyre! Kan du evt. finde ud af hvad de piller hed?

Jeg har både været til en kosmetolog og i matas og jeg ved ikke hvad. Jeg er lidt begyndt at leve med det. Men man kan nemlig ikke rigtig se noget, da jeg som sagt "skjuler" det - både med make-up, men også ved at "duppe" mit ansigt med et håndklæde, når det begynder at skinne. Det er egentlig dybt belastende, nu jeg kommer til at tænke over det!

Anmeld

3. november 2010

Trolde_mor

Når jeg er herhjemme bruger jeg kun mascara, med mindre jeg har en af de dage hvor jeg gerne vil gøre mig lidt pæn for kæresten - så han ikke kun tænker på mig som omvandrende mumie hehe

Skal vi noget, ind til byen, på besøg o.lign. bruger jeg mascara, eyeliner og blush og så ellers foundation og pudder,hvis huden ikke er så pæn den dag.

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Kageteenageren skriver:

En lille sjov tråd! Hvad bruger du af makeup til hverdag? Bare en lille smule mascara eller hele molevitten med foundation og det hele?

I dagligdagen eller rettere når jeg bare er herhjemme, bruger jeg aldrig makeup.
Men skal jeg ud blandt andre, så bruger jeg lige lidt mascara, øjenskygge, en øjenstreg og lidt læbestift.
Men mere har jeg aldrig brugt, da jeg anser det som generelt usundt for huden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. november 2010

Sommerfuglen.

Dinna88 skriver:

Det er nemlig det - jeg tror du har helt ret. Men jeg er MEGET øm omkring min hud, så jeg kan ikke bare omvende den, for så skal jeg gå rundt og føle at jeg ser grim ud (Selvom det er nok er 90% indbildning)

Jeg vil ikke sige at jeg decideret har akne, men da jeg var mindre fik jeg nogle piller ved lægen - de er bare SÅ dyre! Kan du evt. finde ud af hvad de piller hed?

Jeg har både været til en kosmetolog og i matas og jeg ved ikke hvad. Jeg er lidt begyndt at leve med det. Men man kan nemlig ikke rigtig se noget, da jeg som sagt "skjuler" det - både med make-up, men også ved at "duppe" mit ansigt med et håndklæde, når det begynder at skinne. Det er egentlig dybt belastende, nu jeg kommer til at tænke over det!

Det lyder godt nok som om det er irriterende!

Hm.. De der piller.. Jeg ved ikke hvad de hedder, men jeg tror lidt de kommer fra Matas  Er overhovedet ikke sikker! Synes bare jeg ser et billede for mig, at der er striber på pilleglasset..

Anmeld

3. november 2010

JustAnotherName

I hverdagene bruger jeg ALDRIG makeup. Kun til festlige lejligheder.

Anmeld

3. november 2010

oerbaek

enten ingen ting eller en lille smule mascara.. jeg har meget sart hud og kan faktisk ikke tåle makeup

Anmeld

3. november 2010

<3

Dinna88 skriver:

Hvad med at gå til en hudlæge? Jeg havde meget fed/skinnende hud inden jeg blev gravid og der fik jeg nogle lysbehandlinger der afhjalp det.  

Så jeg tror du må bide din stolthed i dig og så se at komme afsted

Anmeld

3. november 2010

<3

Jeg bruger mineralpudder, mascara evt. rouge og eyeliner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.