Amanda. skriver:
Hm .. 
Det kan også være du renser din hud for meget. Lige som man ikke skal vaske sit hår hver dag, for så bliver det hurtigere fedtet.
Måske du skulle prøve at gå til lægen med det og måske blive henvist til en hudlæge? Man kan jo få piller mod Achne (staves?), så kan det være du kan få nogle piller. En af mine andre veninder fik piller mod Achne, og det hjalp rigtig meget på hendes hud!
Eller måske gå ned i Matas og spørge om de har noget helt specielt renseting de kan anbefale, hvis du ikke allerede har gjort det?
Det er nemlig det - jeg tror du har helt ret. Men jeg er MEGET øm omkring min hud, så jeg kan ikke bare omvende den, for så skal jeg gå rundt og føle at jeg ser grim ud (Selvom det er nok er 90% indbildning)
Jeg vil ikke sige at jeg decideret har akne, men da jeg var mindre fik jeg nogle piller ved lægen - de er bare SÅ dyre! Kan du evt. finde ud af hvad de piller hed? 
Jeg har både været til en kosmetolog og i matas og jeg ved ikke hvad.
Jeg er lidt begyndt at leve med det. Men man kan nemlig ikke rigtig se noget, da jeg som sagt "skjuler" det - både med make-up, men også ved at "duppe" mit ansigt med et håndklæde, når det begynder at skinne. Det er egentlig dybt belastende, nu jeg kommer til at tænke over det!
Anmeld